Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Το p-47 Thunderbolt
επιτέλους ήρθε και έτσι ξεκίνησε η κατασκευή του!
Προτού μοιραστώ μαζί σας την πρόοδο της κατασκευής, νομίζω ότι είναι σωστό να αναφέρω τα τεχνικά στοιχεία του μοντέλου:.
* Wing span: 70in/1780mm
* Length: 51.6in/1310mm
* Weight: 4400g
* Engine: 2-cycle 90 ή 4-cycle 120
* Radio: 5-6channels 6-7servos
* Material: Fiberglass fuselage
Καθώς όμως θα ήταν άδικο για ένα αεροπλάνο με τόση ιστορία
να μην γίνει αναφορά στα στοιχεία του πραγματικού, σας αναφέρω μερικά από αυτά
Γενικα χαρακτηριστικα
o Πλήρωμα :ένας
o Μήκος: 36 ft 1 in (11.00 m)
o ʼνοιγμα φτερών : 40 ft 9 in (12.42 m)
o Ύψος: 14 ft 8 in (4.47 m)
o Wing area: 300 ft² (27.87 m²)
o Βάρος κενό: 10,000 lb (4,536 kg)
o Βάρος οπλισμένο : 17,500 lb (7,938 kg)
o Κινητήρας: 1× Pratt & Whitney R-2800-59 twin-row radial engine, 2,535 hp (1,890 kW)
Απόδοση
o Μέγιστη ταχύτητα : 433 mph στα 30,000 ft (697 km/h at 9,145 m)
o Εμβέλεια δράσεις : 800 miles Σε μάχη , 1,800 mi ferry (1,290 km / 2,900 km)
o Μέγιστο ύψος 43,000 ft (13,100 m)
o Ρυθμός ανόδου : 3,120 ft/min (15.9 m/s)
Οπλισμός
o 8 x 0.5 in (12.7 mm) M2 Browning machine guns
o Up to 2,500 lb (1134 kg) of bombs
o 10 x 5 in (127 mm) unguided rockets
Πηγή Wikipedia
επιτέλους ήρθε και έτσι ξεκίνησε η κατασκευή του!
Προτού μοιραστώ μαζί σας την πρόοδο της κατασκευής, νομίζω ότι είναι σωστό να αναφέρω τα τεχνικά στοιχεία του μοντέλου:.
* Wing span: 70in/1780mm
* Length: 51.6in/1310mm
* Weight: 4400g
* Engine: 2-cycle 90 ή 4-cycle 120
* Radio: 5-6channels 6-7servos
* Material: Fiberglass fuselage
Καθώς όμως θα ήταν άδικο για ένα αεροπλάνο με τόση ιστορία
να μην γίνει αναφορά στα στοιχεία του πραγματικού, σας αναφέρω μερικά από αυτά
Γενικα χαρακτηριστικα
o Πλήρωμα :ένας
o Μήκος: 36 ft 1 in (11.00 m)
o ʼνοιγμα φτερών : 40 ft 9 in (12.42 m)
o Ύψος: 14 ft 8 in (4.47 m)
o Wing area: 300 ft² (27.87 m²)
o Βάρος κενό: 10,000 lb (4,536 kg)
o Βάρος οπλισμένο : 17,500 lb (7,938 kg)
o Κινητήρας: 1× Pratt & Whitney R-2800-59 twin-row radial engine, 2,535 hp (1,890 kW)
Απόδοση
o Μέγιστη ταχύτητα : 433 mph στα 30,000 ft (697 km/h at 9,145 m)
o Εμβέλεια δράσεις : 800 miles Σε μάχη , 1,800 mi ferry (1,290 km / 2,900 km)
o Μέγιστο ύψος 43,000 ft (13,100 m)
o Ρυθμός ανόδου : 3,120 ft/min (15.9 m/s)
Οπλισμός
o 8 x 0.5 in (12.7 mm) M2 Browning machine guns
o Up to 2,500 lb (1134 kg) of bombs
o 10 x 5 in (127 mm) unguided rockets
Πηγή Wikipedia
Απ: P-47 Thunderbolt
Και λίγη ιστορία για σένα Παναγιώτη για να ξέρεις τι πετάς.. :D........
Το κιτάκι αυτό αναπαριστά το αεροπλάνο του Lt. Col. Ben Mayo o οποίος ήταν ο δοιηκητής του 82ου Σμήνους Δίωξης της 8ης Αεροπορικής Δύναμης που δρούσε στο 2Π.Π. απο την Αγγλία......
Τα διακριτικά του ήταν ΜΧ * Χ και το nickname του αεροπλάνου του
"No Guts No Glory"......
@P@
ΥΓ Βάλε και καμιά φωτό απο την κατασκευή...Αντε να δούμε.....
Το κιτάκι αυτό αναπαριστά το αεροπλάνο του Lt. Col. Ben Mayo o οποίος ήταν ο δοιηκητής του 82ου Σμήνους Δίωξης της 8ης Αεροπορικής Δύναμης που δρούσε στο 2Π.Π. απο την Αγγλία......
Τα διακριτικά του ήταν ΜΧ * Χ και το nickname του αεροπλάνου του
"No Guts No Glory"......
@P@
ΥΓ Βάλε και καμιά φωτό απο την κατασκευή...Αντε να δούμε.....
Απ: P-47 Thunderbolt
Θα μπουνε συντομα μολις βρω λίγο χρονο καποιες υπαρχουν και στα Link :)
Απ: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Τα υλικά που θα χρησιμοποιήσω είναι τα εξής
Τα Servo
Aileron 2 Ψηφιακά Hitec 5645mg
Flaps Futaba 3305
Rudder , elevator + throttle Hitec 645
Δέκτης Spektrum DSM2 AR9000
Μπαταρίες 2 Intellect Battery - 1400mAh NiMH Μια 6 V και μια 4,8 V .
Επισης ενα Bec 8 Amper και Lipo αλλά μετά απο αυτό άρχισα να το σκέφτομαι
http://www.petame.gr/index.php?topic=201.msg902#msg902
Κινητήρας ΧΥΖ 26 CC GAS
Air Retracts http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5324
Τα Servo
Aileron 2 Ψηφιακά Hitec 5645mg
Flaps Futaba 3305
Rudder , elevator + throttle Hitec 645
Δέκτης Spektrum DSM2 AR9000
Μπαταρίες 2 Intellect Battery - 1400mAh NiMH Μια 6 V και μια 4,8 V .
Επισης ενα Bec 8 Amper και Lipo αλλά μετά απο αυτό άρχισα να το σκέφτομαι
http://www.petame.gr/index.php?topic=201.msg902#msg902
Κινητήρας ΧΥΖ 26 CC GAS
Air Retracts http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5324
- Συνημμένα
-
- hitec5645.jpg (30.91 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- Retracts.jpg (50.37 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- xyz26a.jpg (36.51 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- IB-PRBR-1400-4.jpg (62.41 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- AR9000.jpg (26.57 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
Απ: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Photo Απο το μοντελο
- Συνημμένα
-
- ftero2.JPG (81.47 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- ftero.JPG (49.92 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- atraktos.JPG (52.74 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- p-47parts.jpg (50.5 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- p-47.jpg (21.69 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
Απ: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Ξεκινάμε την κατασκευή όπου αρχίζουμε με τον εντοπισμό των θέσεων για τα Servo αλλά και των Retracts
Κόβουμε με κοπίδι (καινούριο ώστε να κόβει πολύ καλά ) ώστε να αποκαλυφθούν οι θέσεις και ντύνουμε με χαρτοταινία το μέρος του φτερού κάτω από την ντίζα των Flap .
Κόβουμε με κοπίδι (καινούριο ώστε να κόβει πολύ καλά ) ώστε να αποκαλυφθούν οι θέσεις και ντύνουμε με χαρτοταινία το μέρος του φτερού κάτω από την ντίζα των Flap .
- Συνημμένα
-
- retracthole.JPG (52.81 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
Απ: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Ξεκινάμε την κατασκευή όπου αρχίζουμε με τον εντοπισμό των θέσεων για τα Servo αλλά και των Retracts
Κόβουμε με κοπίδι (καινούριο ώστε να κόβει πολύ καλά ) ώστε να αποκαλυφθούν οι θέσεις και ντύνουμε με χαρτοταινία το μέρος του φτερού κάτω από την ντίζα των Flap .
Συνεχίζουμε με τους μεντεσέδες των Aileron & Flaps .
Αρχικά βάζουμε Βαζελίνη στο κέντρο όπου δουλεύει ο μεντεσές, έτσι η εποξική κόλλα μας δε θα κολλήσει μαζί και το κέντρο του μεντεσέ ...αχρηστεύοντας τον (Thanks Pani).
Παίρνουμε ένα από τα 2 κομμάτια του φτερού και ξεκινάμε .
Δεδομένου ότι το Flap στο συγκεκριμένο μοντέλο τοποθετείται σε απόλυτα συγκεκριμένη θέση, καθώς ο κατασκευαστής έχει προτοποθετημένη σε σταθερό σημείο τη ντίζα για να μεταφέρει την κίνηση από το κέντρο του φτερού στα Flaps, Ξεκινάμε από αυτό .
Οι θέσεις για τους μεντεσέδες είναι ήδη κομμένες όποτε γλιτώνουμε πολύ δουλεία.
Γεμίζουμε με εποξική 30 λεπτών τις υποδοχές του φτερού φροντίζοντας να βάλουμε αρκετή κόλλα μέχρι μέσα καθώς, δεν θα θέλαμε να φύγει κάποιο πηδάλιο στον αέρα!
Συνεχίζουμε βάζοντας εποξική και στο μισό μεντεσέ ενώ τον τοποθετούμε μέσα στην υποδοχή που έχει το φτερό. Αν έχουμε βάλει την κατάλληλη ποσότητα τότε θα βγει η περιττή ποσότητα από την υποδοχή του μεντεσέ. Την κόλλα που περισσεύει τη σκουπίζουμε με χαρτί που το έχουμε βρέξει με οινόπνευμα .
Έτσι πλέον το φτερό έχει τους μεντεσέδες επάνω και περιμένει το πηδάλιο ώστε να ολοκληρωθεί .
Χωρίς να χάνουμε χρόνο κάνουμε ακριβώς το ίδιο στο πηδάλιο. Βάζουμε δηλαδή εποξική και στο επάνω μέρος του μεντεσέ όπου είναι στο φτερό αλλά και στην ντιζα. Τοποθετούμε το Flap στο φτερό σκουπίζοντας και καθαρίζοντας καλά τυχόν εποξική που έχει μαζευτεί ανάμεσα στο Flap και το φτερό.
Τώρα ήρθε η ώρα του Aileron όπου ακολουθούμε την ίδια διαδικασία. Η διαφορά εδώ είναι ότι όταν θα τοποθετήσουμε το Aileron στο φτερό ελέγχουμε το εξής: Oταν είναι κατεβασμένα τα Flaps, το Aileron δε θα πρέπει να «βρίσκει» επάνω σε αυτά. Εκμεταλλευόμαστε τα 30 λεπτά της εποξικής και «τραβάμε τα Aileron προς τα αριστερά έως να "δέσει" η εποξικη. Αν πιστεύετε ότι δε σας φτάνουν 30 λεπτά, χρησιμοποιήστε ακόμα ποιο αργή (εγώ έβαλα 2 ωρη αλλά αποδείχτηκε υπερβολή .
Κολλάμε με χαρτοταινία τα πηδάλια ώστε να είναι σταθερά και αφήνουμε το φτερό να στεγνώσει για 24 ώρες ή όσο γράφει η κόλα σας σαν χρόνο που χρειάζεται για την μέγιστη δύναμη συγκόλλησης (τα 30 λεπτά είναι για πόση ώρα δουλεύουμε όχι σε πόση ώρα έχει κόλληση ) .
Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία και στο άλλο μισό του φτερού .
Ήρθε η ώρα των Servo όπου για τη λειτουργία τους είναι απαραίτητη η τοποθέτηση προέκτασης μέσα στο φτερό. Επειδή αυτή η προέκταση δε θα ελέγχεται πριν από τις πτήσεις μας, λόγω θέσης, θα πρέπει να είμαστε ΑΠΟΛΥΤΑ σίγουροι ότι είναι ποιοτική και ότι θα μείνει στην θέση της .
Για τον λόγο αυτό «επιστρατεύουμε» Θέρμοσυστελλόμενο υλικό όπου μπαίνει σχεδόν εφαρμοστά στην προέκταση και το ζεσταίνουμε ώστε να την ασφαλίσει.
Τώρα ήρθε η ώρα για "ψάρεμα"! Πρέπει να βρούμε τρόπο ώστε το καλώδιο να περάσει από την θέση του σέρβο μέχρι την άκρη του φτερού. Ο καλός Κινέζος κατασκευαστής ...«έκανε τον Κινέζο» και δεν έχει προβλέψει να βάλει σχοινάκι ώστε να μας βοηθήσει! Εδώ λοιπόν επεμβαίνει ο καλός και πατεντιάρης Έλληνας που με λίγο σύρμα και με προσοχή θα φτάσει μέχρι τη θέση του servo όπου θα δέσουμε το καλώδιο για να το τραβήξουμε .
Συνεχίζεται!
Υ.Γ. καθώς θα προχωράω την κατασκευή θα μοιραστώ μαζί σας τα προβλήματα που θα αντιμετωπίζω καθώς και της λύσεις όπου βρήκα .
Κόβουμε με κοπίδι (καινούριο ώστε να κόβει πολύ καλά ) ώστε να αποκαλυφθούν οι θέσεις και ντύνουμε με χαρτοταινία το μέρος του φτερού κάτω από την ντίζα των Flap .
Συνεχίζουμε με τους μεντεσέδες των Aileron & Flaps .
Αρχικά βάζουμε Βαζελίνη στο κέντρο όπου δουλεύει ο μεντεσές, έτσι η εποξική κόλλα μας δε θα κολλήσει μαζί και το κέντρο του μεντεσέ ...αχρηστεύοντας τον (Thanks Pani).
Παίρνουμε ένα από τα 2 κομμάτια του φτερού και ξεκινάμε .
Δεδομένου ότι το Flap στο συγκεκριμένο μοντέλο τοποθετείται σε απόλυτα συγκεκριμένη θέση, καθώς ο κατασκευαστής έχει προτοποθετημένη σε σταθερό σημείο τη ντίζα για να μεταφέρει την κίνηση από το κέντρο του φτερού στα Flaps, Ξεκινάμε από αυτό .
Οι θέσεις για τους μεντεσέδες είναι ήδη κομμένες όποτε γλιτώνουμε πολύ δουλεία.
Γεμίζουμε με εποξική 30 λεπτών τις υποδοχές του φτερού φροντίζοντας να βάλουμε αρκετή κόλλα μέχρι μέσα καθώς, δεν θα θέλαμε να φύγει κάποιο πηδάλιο στον αέρα!
Συνεχίζουμε βάζοντας εποξική και στο μισό μεντεσέ ενώ τον τοποθετούμε μέσα στην υποδοχή που έχει το φτερό. Αν έχουμε βάλει την κατάλληλη ποσότητα τότε θα βγει η περιττή ποσότητα από την υποδοχή του μεντεσέ. Την κόλλα που περισσεύει τη σκουπίζουμε με χαρτί που το έχουμε βρέξει με οινόπνευμα .
Έτσι πλέον το φτερό έχει τους μεντεσέδες επάνω και περιμένει το πηδάλιο ώστε να ολοκληρωθεί .
Χωρίς να χάνουμε χρόνο κάνουμε ακριβώς το ίδιο στο πηδάλιο. Βάζουμε δηλαδή εποξική και στο επάνω μέρος του μεντεσέ όπου είναι στο φτερό αλλά και στην ντιζα. Τοποθετούμε το Flap στο φτερό σκουπίζοντας και καθαρίζοντας καλά τυχόν εποξική που έχει μαζευτεί ανάμεσα στο Flap και το φτερό.
Τώρα ήρθε η ώρα του Aileron όπου ακολουθούμε την ίδια διαδικασία. Η διαφορά εδώ είναι ότι όταν θα τοποθετήσουμε το Aileron στο φτερό ελέγχουμε το εξής: Oταν είναι κατεβασμένα τα Flaps, το Aileron δε θα πρέπει να «βρίσκει» επάνω σε αυτά. Εκμεταλλευόμαστε τα 30 λεπτά της εποξικής και «τραβάμε τα Aileron προς τα αριστερά έως να "δέσει" η εποξικη. Αν πιστεύετε ότι δε σας φτάνουν 30 λεπτά, χρησιμοποιήστε ακόμα ποιο αργή (εγώ έβαλα 2 ωρη αλλά αποδείχτηκε υπερβολή .
Κολλάμε με χαρτοταινία τα πηδάλια ώστε να είναι σταθερά και αφήνουμε το φτερό να στεγνώσει για 24 ώρες ή όσο γράφει η κόλα σας σαν χρόνο που χρειάζεται για την μέγιστη δύναμη συγκόλλησης (τα 30 λεπτά είναι για πόση ώρα δουλεύουμε όχι σε πόση ώρα έχει κόλληση ) .
Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία και στο άλλο μισό του φτερού .
Ήρθε η ώρα των Servo όπου για τη λειτουργία τους είναι απαραίτητη η τοποθέτηση προέκτασης μέσα στο φτερό. Επειδή αυτή η προέκταση δε θα ελέγχεται πριν από τις πτήσεις μας, λόγω θέσης, θα πρέπει να είμαστε ΑΠΟΛΥΤΑ σίγουροι ότι είναι ποιοτική και ότι θα μείνει στην θέση της .
Για τον λόγο αυτό «επιστρατεύουμε» Θέρμοσυστελλόμενο υλικό όπου μπαίνει σχεδόν εφαρμοστά στην προέκταση και το ζεσταίνουμε ώστε να την ασφαλίσει.
Τώρα ήρθε η ώρα για "ψάρεμα"! Πρέπει να βρούμε τρόπο ώστε το καλώδιο να περάσει από την θέση του σέρβο μέχρι την άκρη του φτερού. Ο καλός Κινέζος κατασκευαστής ...«έκανε τον Κινέζο» και δεν έχει προβλέψει να βάλει σχοινάκι ώστε να μας βοηθήσει! Εδώ λοιπόν επεμβαίνει ο καλός και πατεντιάρης Έλληνας που με λίγο σύρμα και με προσοχή θα φτάσει μέχρι τη θέση του servo όπου θα δέσουμε το καλώδιο για να το τραβήξουμε .
Συνεχίζεται!
Υ.Γ. καθώς θα προχωράω την κατασκευή θα μοιραστώ μαζί σας τα προβλήματα που θα αντιμετωπίζω καθώς και της λύσεις όπου βρήκα .
Απ: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Εχτές ήταν ημέρα αφιερωμένη στην κατασκευή!
Η επίσκεψη του φίλου Ankon ήταν σημαντική γιατί με βοήθησε να κολλήσω το φτερό, ώστε να αποφύγω τυχόν μοιραίο λάθος σε ένα μοντέλο που το έχω αγαπήσει πριν ακόμα το πετάξω.
Η επίσκεψη του φίλου Ankon ήταν σημαντική γιατί με βοήθησε να κολλήσω το φτερό, ώστε να αποφύγω τυχόν μοιραίο λάθος σε ένα μοντέλο που το έχω αγαπήσει πριν ακόμα το πετάξω.
- Συνημμένα
-
- aggelos-1.jpg (109.1 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
Απ: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Χρησιμοποιήσαμε Epoxy 2 ωρών καθώς εγώ φοβόμουν ότι θα γίνει κάποιο λάθος ή ότι δε θα κολλήσει καλά κτλ. Αυτά όμως όλα θα τα αναφέρω παρακάτω.
Ωστόσο είχε προηγηθεί αρκετή δουλεία από εμένα για την τοποθέτηση του Servo για τα Flaps όπου είχε ξεχαστεί .
Τα πράγματα φάνταζαν απλά. Παίρνω λοιπον το κολλητήρι και ανοίγω την υποδοχή για το Servo. Έλα όμμως που όταν πήγα να βάλω το servo, ανακαλύπτω ότι ο Κινέζος ξαναχτύπησε! Κατασκευαστικό λάθος αυτή τη φορά και όχι αμέλεια . Σημασία είχε ότι δε χωρούσε το Servo .
Ωστόσο είχε προηγηθεί αρκετή δουλεία από εμένα για την τοποθέτηση του Servo για τα Flaps όπου είχε ξεχαστεί .
Τα πράγματα φάνταζαν απλά. Παίρνω λοιπον το κολλητήρι και ανοίγω την υποδοχή για το Servo. Έλα όμμως που όταν πήγα να βάλω το servo, ανακαλύπτω ότι ο Κινέζος ξαναχτύπησε! Κατασκευαστικό λάθος αυτή τη φορά και όχι αμέλεια . Σημασία είχε ότι δε χωρούσε το Servo .
- Συνημμένα
-
- Mikrh-8esh.jpg (94.8 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- kolitirh.jpg (112.03 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
Απ: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Η υποδοχή για το Servo συνορεύει με το τελείωμα του φτερού. Έτσι, ακόμη και ένα χιλιοστό διαφορά να υπάρξει από την κατσκευή, ΔΕ χωράει το servo. Προσωπικά συνάντησα αυτή την κατασκευαστική "αστοχία".
Τη λύση έδωσε το γυαλόχαρτο φυσικά. Έτριψα τη μια μεριά (όχι το δοκάρι) μέχρι να χωρέσει το SERVO και περίμενα τον Ankon για να συνεχίζουμε με το κόλλημα του φτερού που τόσο φοβόμουν . .
Τη λύση έδωσε το γυαλόχαρτο φυσικά. Έτριψα τη μια μεριά (όχι το δοκάρι) μέχρι να χωρέσει το SERVO και περίμενα τον Ankon για να συνεχίζουμε με το κόλλημα του φτερού που τόσο φοβόμουν . .
- Συνημμένα
-
- tripsimo.jpg (106.36 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- elatwma-8eshs.jpg (67.99 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
Απ: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Ο Ankon ήρθε και ξεκινήσαμε από το ένα μέρος του φτερού αλλά και του Tube όπου τα μασκάραμε και τα αλείψαμε με Epoxy. Στο Tube βάλαμε Epoxy ώστε να σταθεροποιηθεί και να μη γυρνάει, πράγμα που με τον καιρό θα φαει την υποδοχή που έχει το φτερό .
Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία και στο άλλο φτερό και τελικά τα ενώσαμε. Για να κρατήσουμε το φτερό ενωμένο με πίεση, χρησιμοποιήσαμε πολλά λάστιχα που τοποθετήθηκαν μπροστά στις καβύλιες (πάλι ο κινέζος ξέχασε κάτι) και στο χώρισμα φτερού Aileron .
Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία και στο άλλο φτερό και τελικά τα ενώσαμε. Για να κρατήσουμε το φτερό ενωμένο με πίεση, χρησιμοποιήσαμε πολλά λάστιχα που τοποθετήθηκαν μπροστά στις καβύλιες (πάλι ο κινέζος ξέχασε κάτι) και στο χώρισμα φτερού Aileron .
- Συνημμένα
-
- aggelos-2.jpg (117.93 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
Απ: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Αφού κρατιόταν πιεσμένο και αφού σκουπίσαμε με χαρτί (βρεγμένο με οινόπνευμα) ό.τι είχε περισσέψει, προσπαθήσαμε να φρενάρουμε την τάση που είχε το φτερό να κολλήσει στραβά. Για αυτό, επιστρατεύσαμε χαρτοταινία (ας είναι καλά η δίωρη εποξική, γιατί προλάβαμε! ) Κρατήσαμε λοιπον το φτερό σε ευθεία και το αφήσαμε να στεγνώσει .
Ακολούθησε καφές και κουβέντα μοντελιστικού χαρακτήρα φυσικά. .
Ακολούθησε καφές και κουβέντα μοντελιστικού χαρακτήρα φυσικά. .
- Συνημμένα
-
- telos.jpg (87.6 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
Απάντηση: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Μερικές φωτό απο την εξέλιξη του εν' κατασκευή μοντέλου του Ρ-47 του mrkaza...
- Συνημμένα
-
- Εικόνα091.jpg (97.15 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- Εικόνα090.jpg (97.8 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- Εικόνα089.jpg (97.42 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
Απάντηση: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
και μερικές ακόμα.....Ο κινητήρας του μοντέλου είναι βενζίνα αλλά το κόουλ του Ρ-47 είναι ιδιαίτερα φιλόξενο....
- Συνημμένα
-
- Εικόνα094.jpg (98.24 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- Εικόνα093.jpg (97.71 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές
-
- Εικόνα092.jpg (98.13 KiB) Προβλήθηκε 137 φορές