Σημερα συνδεσα στο αερπλανακι μου την καινουργια μου τ/κ να την δοκιμασω
(οχι σε πτήση) στην αρχη μου εκανε προβλημα το γκαζι και τερμα επανω ηταν κλειστο ενω τερμα κατω ηταν φουλ.Φανταστικα μηπως ηταν αντιθετη η πολικοτητα στο φισακι που συνδεεται στο ρεσιβερ,πηγα να το γυρισω λοιπον αναποδα αλλα εκανα λαθος και συνδεσα το 3 στο 4 και το 4 στο 3 (γκαζι με ραντερ δλδ).Μου αναψε κοκκινο οταν εδωσα γκαζι και εβγαλα την μπαταρια.
Οταν διορθωσα το λαθος μου και ξανασυνδεσα την μπαταρια δεν δουλευει καθολου το ρεσιβερ δεν αναβουν λαμπακια καθολου και δεν κανει τιποτα.
Τι εχει συμβει?
καηκε το ρεσιβερ απο ενα λαθος?(κατα 99% αυτο ειναι) και εχω νευριασει >:( γιατι ειναι 40 ευρω στα σκουπιδια.w
Βοηθεια!!!!
Απάντηση: Βοηθεια!!!!
Επρεπε να κανεις reverce την πολικοτητα απο τον πομπο για το γκαζι γιατι η futaba εχει αναποδη πολικοτητα στο throtle.
Απάντηση: Βοηθεια!!!!
arsenios έγραψε: ↑Σημερα συνδεσα στο αερπλανακι μου την καινουργια μου τ/κ να την δοκιμασω
(οχι σε πτυση) στην αρχη μου εκανε προβλημα το γκαζι και τερμα επανω ηταν κλειστο ενω τερμα κατω ηταν φουλ.Φανταστικα μηπως ηταν αντιθετη η πολικοτητα στο φισακι που συνδεεται στο ρεσιβερ,πηγα να το γυρισω λοιπον αναποδα αλλα εκανα λαθος και συνδεσα το 3 στο 4 και το 4 στο 3 (γκαζι με ραντερ δλδ).Μου αναψε κοκκινο οταν εδωσα γκαζι και εβγαλα την μπαταρια.
Οταν διορθωσα το λαθος μου και ξανασυνδεσα την μπαταρια δεν δουλευει καθολου το ρεσιβερ δεν αναβουν λαμπακια καθολου και δεν κανει τιποτα.
Τι εχει συμβει?
καηκε το ρεσιβερ απο ενα λαθος?(κατα 99% αυτο ειναι) και εχω νευριασει >:( γιατι ειναι 40 ευρω στα σκουπιδια.w
καλα ειναι στην αρχη να σου διξει καποιος παλιος μερικα πραγματα. ετσι θα οικονομησεις πολλα ευρωπουλα! αν οχι, θελει πολυ διαβασμα!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Βοηθεια!!!!
Ανοιξε το manual και κοιτα που γράφει linking procedure και ακολούθησε τις οδηγίες για να κάνεις πάλι bind Νομίζω οτι ο δέκτης έχει προστασία για αναποδη πολικότητα
Αν όλα πάνε καλά διάβασε το manual (27) για να δείς πως γίνεται αντιστροφή (reverse) στα κανάλια
Αν όλα πάνε καλά διάβασε το manual (27) για να δείς πως γίνεται αντιστροφή (reverse) στα κανάλια
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: Βοηθεια!!!!
Ειδάλλως, καλώς ήρθες στο κλάμπ
.
.
Απάντηση: Βοηθεια!!!!
arsenios έγραψε: ↑Σημερα συνδεσα στο αερπλανακι μου την καινουργια μου τ/κ να την δοκιμασω
(οχι σε πτήση) στην αρχη μου εκανε προβλημα το γκαζι και τερμα επανω ηταν κλειστο ενω τερμα κατω ηταν φουλ.Φανταστικα μηπως ηταν αντιθετη η πολικοτητα στο φισακι που συνδεεται στο ρεσιβερ,πηγα να το γυρισω λοιπον αναποδα αλλα εκανα λαθος και συνδεσα το 3 στο 4 και το 4 στο 3 (γκαζι με ραντερ δλδ).Μου αναψε κοκκινο οταν εδωσα γκαζι και εβγαλα την μπαταρια.
Οταν διορθωσα το λαθος μου και ξανασυνδεσα την μπαταρια δεν δουλευει καθολου το ρεσιβερ δεν αναβουν λαμπακια καθολου και δεν κανει τιποτα.
Τι εχει συμβει?
καηκε το ρεσιβερ απο ενα λαθος?(κατα 99% αυτο ειναι) και εχω νευριασει >:( γιατι ειναι 40 ευρω στα σκουπιδια.w
Ο δεκτης δεν μπορει να καει επειδη εκανες λαθος και συνδεσες αναποδα τα κανναλια μεταξυ τους. Ο ελεκτης ταχυτητας (ESC) η το σερβο του καρμπυρατερ μπορει να ελεχθει χωρις προβλημα και απο το στικ του rudder. Δεν εχει νοημα βεβαια κατι τετοιο στην πτηση αλλα εαν γινει απο λαθος θα λειτουργησει το γκαζι με το rudder.
Κανε αυτο που σου ειπε ο Αντωνης, ζευγαρωσε ξανα τον δεκτη (bind) και δοκιμασε ξανα με καθαρο μυαλο.
Απάντηση: Βοηθεια!!!!
Παιδια ολα ενταξει το εντοπισα το σφαλμα μου.Ειχα συνδεση και το ελερον αναποδα γιαυτο δεν αναβε καθολου ακομα και μετα τη διορθοση του γκαζιου.
Τωρα ομως ειναι οκ και εκανα και ριβερς το γκαζι ειναι μια χαρα ολα.:>>>
Ευχαριστω παιδια για την βοηθεια σας.+(*)
Τωρα ομως ειναι οκ και εκανα και ριβερς το γκαζι ειναι μια χαρα ολα.:>>>
Ευχαριστω παιδια για την βοηθεια σας.+(*)