SU 26M 30% Peak Model !!!

v_tolias
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 8:21 pm

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από v_tolias »

Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: Καλημέρα,

Μία ερώτηση. Με τέτοιο άνοιγμα από κάτω το baffling τι χρειάζεται?
Λέτε να υπάρχει πρόβλημα υπερθέρμανσης?

Αναρωτιέμαι...:-\

Η αλήθεια είναι ότι τα ΥΑΚ επειδή έχουν τέτοιο άνοιγμα στο cowl, δεν έχουν σταθερή ροή αέρα κατά την πτήση στο carb οπότε βάζουμε τα baffles για να τον σταθεροποιήσουμε(και όχι για να μην ζεστάινεται ο κινητήρας συνήθως)!!
Με δεδομένο ότι έχει περάσει μέσα στην άτρακτο το σωληνάκι από το carb plate, νομίζω ότι δεν χρειαζόταν καθόλου αυτή η κατασκευή...
Από την άλλη, το ότι είναι από σίτα σημαίνει ότι είναι σαν να μην το έχει, οπότε καταλήγουμε ότι το έβαλε εκεί μόνο για ομορφιά..
Εμέανα μου αρέσει όπότε ΕΥΓΕ!!+(*)
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

topg
Καλησπερα (η καλημερα, αναλογα..)` απορια για το baffling με σιτα...
Το διαβασες καπου η δικη σου ιδεα για πιο ομορφο ? Γιατι ετσι νομιζω οτι χανεται το νοημα του baffling και βασικα δεν κανει την δουλεια που υποτιθεται οτι πρεπει να κανει. (1-2 foto απο διαφορα ΥΑΚ )

Kαλημερα topg
Ναι τα wheel pad's τα ειχε μεσα το κιτ
To σιτακι το χρησιμοποιω χρονια τωρα σε διαφορα μεγεθη, πλαστικο η μεταλικο και εχω διαπιστωσει και δει πως ¨κοβει¨αρκετα, ακους Γιαννη Μ (παιζωντας με την πυκνοτητα, ποσο αραιο η πυκνο ειναι ελατωνει λιγοτερο η περισσοτερο την ροη του αερα... και αλλαζει την κατευθηνση του, βλεπε στροβιλιμους...)και η ροη του αερα ειναι καλυτερη εκει που πρεπει.

Εκει λοιπον που ειναι, εαν χρειαστει, θα γινουν δοκιμες...
(Κωστας Μιχαηλιδης
Καλημέρα,
Μία ερώτηση. Με τέτοιο άνοιγμα από κάτω το baffling τι χρειάζεται?
Λέτε να υπάρχει πρόβλημα υπερθέρμανσης?)
θα κοληθει ενα κομματι μπαλσα απο την μεσα πλευρα ευκολα μιας και θα υπαρχει το σιτακι ωστε να μπλοκαρω τελειως τον αερα και να μπαινει μονο απο το ανοιγμα που θα μηνει, ετσι κι αλλιως ναι ειναι ομορφο.
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

v_tolias έγραψε: Η αλήθεια είναι ότι τα ΥΑΚ επειδή έχουν τέτοιο άνοιγμα στο cowl, δεν έχουν σταθερή ροή αέρα κατά την πτήση στο carb οπότε βάζουμε τα baffles για να τον σταθεροποιήσουμε(και όχι για να μην ζεστάινεται ο κινητήρας συνήθως)!!
Με δεδομένο ότι έχει περάσει μέσα στην άτρακτο το σωληνάκι από το carb plate, νομίζω ότι δεν χρειαζόταν καθόλου αυτή η κατασκευή...
Από την άλλη, το ότι είναι από σίτα σημαίνει ότι είναι σαν να μην το έχει, οπότε καταλήγουμε ότι το έβαλε εκεί μόνο για ομορφιά..
Εμέανα μου αρέσει όπότε ΕΥΓΕ!!+(*)


..., σωστοοοοο, ασε που χρειαζομουν και λιγο βαρος μπροστα, τα 'εντοσθια' δεν πανε αλλο μπροστα οποτε...το σιτακι και το μπαλσακι μπροστα εαν χρειαστει και μετα μεταλικο σπινερ, γιααα να δουμε τι θα ζητησει το α/φ στον αερα και στα χερια μου...
Ευχαριστω για το 'ΕΥΓΕ!!'
Χρηστος
GeorgeC
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 14, 2008 11:25 pm

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από GeorgeC »

Η υπαρξη 'η προσθηκη baffling ενεργει ευεργετικα στο airstream & σε συνδιασμο με το ανοιγμα της εξαγωγης - 3:1, φαινομενο "καμιναδας" stalk effect προσφερει αποδοτικοτερη ψυξη στον κινητηρα.
Περιπου οπως λειτουργει και το fan shroud στα ελικοπτερα μονο που εκει υπαρχει και βεβιασμενη κινηση αερα μεσω fan κατα την αιωρηση οπου το airstream εναι μειωμενο.
Καπιοι φτανουν να κατασκευαζουν μεχρι και fairings απο fiberglass σε καλουπια απο μπαλσα τοποθετημενα καταλληλα μεασα στο cowl ωστε να κατευθυνουν τον εισερχομενο αερα ακριβως εκει που χρειαζεται.

Ειναι επιλογη των κορυφαιων ονοματων στο χωρο και ισως αυτο και μονο για εμας τους λιγοτερο μυημενους να αρκει...

Ωραια δουλεια Χρησταρα!_P_P
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

GeorgeC έγραψε: Η υπαρξη 'η προσθηκη baffling ενεργει ευεργετικα στο airstream & σε συνδιασμο με το ανοιγμα της εξαγωγης - 3:1, φαινομενο "καμιναδας" stalk effect προσφερει αποδοτικοτερη ψυξη στον κινητηρα.
Περιπου οπως λειτουργει και το fan shroud στα ελικοπτερα μονο που εκει υπαρχει και βεβιασμενη κινηση αερα μεσω fan κατα την αιωρηση οπου το airstream εναι μειωμενο.
Καπιοι φτανουν να κατασκευαζουν μεχρι και fairings απο fiberglass σε καλουπια απο μπαλσα τοποθετημενα καταλληλα μεασα στο cowl ωστε να κατευθυνουν τον εισερχομενο αερα ακριβως εκει που χρειαζεται.

Ειναι επιλογη των κορυφαιων ονοματων στο χωρο και ισως αυτο και μονο για εμας τους λιγοτερο μυημενους να αρκει...

Ωραια δουλεια Χρησταρα!_P_P



Γιωργη γεια σου

Σωστοοοοοος για τα παραπανω...!
Ευχαριστω για την βοηθεια στην 'υπογα...' και για τα καλα σου λογια, οτι μπορουμε κανουμε, χαχαχα..._Β_Ο
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

Γεια σας παιδια και παλι

Γιααα να δουμε τι μας εμεινε. Ναι οι διακοπτες και οι καλωδιωσεις.
Αρχιζω λοιπον με την τοποθετηση ενος πανελ που θα παρει πανωτου τους δυο διακοπτες (ειπαμε δυο μπαταριες πανω στον δεκτη για εφεδρεια...).
Ο κατασκευαστης εχει 4 θεσεις πανω στον σκελετο, δυο μπροστα απεναντι η μια απο την αλλη, στις δυο πλευρες και το ιδιο πισω εκει που τελειωνει το canopy.
Για λογους ευχρηστιας αλλα και περισσοτερο για λογους ασφαλειας, μην ξεχαστει καποιος διακοπτης ανοικτος, κατασκευαστηκε ενα πανελακι μετα απο μετρημα και δοκιμες και χτιστηκε μπροστα αριστερα, οπως κοιτας το α/φ απο πισω, μπροστα απο την θεση του κατασκευαστη. Κοπηκε προσεκτικα η επικαλυψη και κολληθηκε το πανελ στην θεση του. Τριφτηκε και ηρθε προσωπο απο την εξω πλευρα και προσεκτικα κολλυθηκε απο μεσα με χαντρωμα στους νομεις ωστε να μην βγει παραπανισια κολλα και λερωσει και δεν κολλαει το μονοκοτ.
Εφοσον ολα ηταν ικανοποιητικα μετα απο τριψιμο και φινιρισμα κρατωντας την πρεπουσα καμπυλη του πλαινου της ατρακτου κολληθηκε ενα κομματι ιδιου μονοκοτ, ανοιχτηκαν οι θεσεις για τους διακοπτες και μπηκαν στην θεση τους.{Να δωσω εδω ενα τιπ, γενικα σε οοολα τα μοντελα προσπαθουμε η θεση on να ειναι προς τα πισω ωστε εαν κατι δεν παει καλα με τον διακοπτη και χαλασει,πχ.λογω κραδασμων, να μην κλεισει και χασουμε τον ελενχο του μοντελου. Η πιεση του αερα κρατα τον διακοπτη ανοικτο.}
Συνημμένα
DSC01869.jpg
DSC01869.jpg (88.72 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01868.jpg
DSC01868.jpg (87.74 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01867.jpg
DSC01867.jpg (90.34 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01866.jpg
DSC01866.jpg (89.2 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01865.jpg
DSC01865.jpg (90.6 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

...,να και μερικες foto με τις καλωδιωσεις-πλεξουδες.
Συνημμένα
DSC01870.jpg
DSC01870.jpg (98.13 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01879.jpg
DSC01879.jpg (91.06 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01880.jpg
DSC01880.jpg (91.06 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01881.jpg
DSC01881.jpg (91.3 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

.........,
Συνημμένα
DSC01876.jpg
DSC01876.jpg (98.82 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01875.jpg
DSC01875.jpg (92.63 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01877.jpg
DSC01877.jpg (96.33 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01878.jpg
DSC01878.jpg (92.03 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

.,.,.,.,.,...
Συνημμένα
DSC01873.jpg
DSC01873.jpg (98.02 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01871.jpg
DSC01871.jpg (94.48 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01872.jpg
DSC01872.jpg (95.72 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01874.jpg
DSC01874.jpg (96.98 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
GeorgeC
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 14, 2008 11:25 pm

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από GeorgeC »

Turn 'n burn... Χρησταρα!!!!
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

GeorgeC έγραψε: Turn 'n burn... Χρησταρα!!!!



..., χαχαχαχαχ...
Γεια σου βρε Γιωργη μετα ωραια σου, αφιερωμενο σε σενα και στην παρεα για την βοηθεια και την παρεα σημερα στην Πεντελη για τις πρωτες του DLE, Turn & Burn ...Γιωργαρααααα !!!


Πρωτη λοιπον του DLE 55...!!!
Tα λογια ειναι περιτα οπως λεεει και το ασμα...! Γεμισμα βενζινη, αμολυβδη απλη με 30:1 ΑMSOIL.Tραβηγμα τσοκ.Καμια 15-αρια γυρισματα μεχρι το πρωτο σκασιμο. Κλεισιμο τσοκ δυο-τρια γυρισματα καιαιαιαι ρανκ-καν-κανκανκαν...!!!
Εκαψε δυο μισαωρα με διαλειμα 20-λεπτου,δεν ανεβασε πανω απο 76 C, δουλευε αψογα με τις εργοστασιακες ρυθμισεις με 22x8...!!!

http://www.youtube.com/watch?v=CHDKxknPHpI



http://www.youtube.com/watch?v=vs-qc3soq84


http://www.youtube.com/watch?v=15EJWPl5r6o
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1712
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

...,να και δυο-τρεις foto απο το σημερινο'καψιμο' εβαλε μια ωριτσα ακομη.
Συνημμένα
DSC01910.jpg
DSC01910.jpg (96.88 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01908.jpg
DSC01908.jpg (100.31 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
DSC01909.jpg
DSC01909.jpg (99.13 KiB) Προβλήθηκε 52 φορές
fazerdreamer
Δημοσιεύσεις: 588
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από fazerdreamer »

Τελικα αν ειναι να βαλεις βενζινα,βαλε DLE,ετσι Χρησταρα?Και εγω ελεγα οτι και οι κινεζες κανουν δουλεια,αλλα μαλλον λαθος εκανα,αυτο δουλευει ρολοι!

Καλες απο-προσγειωσεις!@P@
GeorgeC
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 14, 2008 11:25 pm

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από GeorgeC »

Ρολοι καλοκουρδισμενο παρακαλω. Ημουν εκει και επαθα πλακα...
vhal
Δημοσιεύσεις: 882
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 12:11 am

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από vhal »

fazerdreamer έγραψε: Τελικα αν ειναι να βαλεις βενζινα,βαλε DLE,ετσι Χρησταρα?Και εγω ελεγα οτι και οι κινεζες κανουν δουλεια,αλλα μαλλον λαθος εκανα,αυτο δουλευει ρολοι!

Καλες απο-προσγειωσεις!@P@


Με μπέρδεψες Στεφανε!

Και η DLE "Κινέζα" είναι ...

Βαγγέλης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γιγάντια Αερομοντέλα ”