P 47 Top Flite ΚΙΤ
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Ρε Νοντα, τις αλλες, αυτές που ειναι στον αέρα το σκάφος!!
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Mogolos έγραψε: ↑Επιτελους το σκάφος πεταξε σωστά. Τριμαρίστηκε και ειναι μια χαρά.
Τρίφωνα σε ευχαριστώ για την βοήθεια. Χωρίς εσένα θα το κλέγαμε το σκάφος.
Νοντα ανεβασε τις φωτό και το βιντεάκι
τώρα θα θυμώσει που θα το πώ αλλα......... στα χέρια του Τρύφωνα πετάνε και τα τούβλα
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
χαχαχαχαχα
Καλόοοο, αλλα το "σήκωσα" και εγώ. Μια χαρά το ρυθμισε ο "μικρός" (ο Τριφων)
χαχαχαχαχαχα
Καλόοοο, αλλα το "σήκωσα" και εγώ. Μια χαρά το ρυθμισε ο "μικρός" (ο Τριφων)
χαχαχαχαχαχα
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
sorry για την καθυστέρηση Γιάννη *SAR**SAR* _P_P_P_P_P_P
- Συνημμένα
-
- Χωρίς τίτλο2.jpg (71.92 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Χωρίς τίτλο.jpg (73.16 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Βελτιώσεις:
Μετα από 2-3 πτήσεις βγαλαμε τα απαραίτητα συμπεράσματα ώστε να προχωρήσω σε βελτειώσεις.
Ετσι, αγοράστηκε και τοποθετήθηκε μοτερ SCORPION (s4025-10).
Πλέον το σκάφος απέκτησε 6,5 κιλά ώση (ειχε 4,3)!
Μικρότερο σε όγκο το μοτερ, αλλα απίστευτα δυνατότερο!!!!
Φτασαμε τις 9100 στροφές από 6900, και στα 90Α με 16Χ10 προπέλα
Το ΣΚ να ειμαστε καλά θα γίνει δοκιμαστική πτήση.
Ακομα τοποθετήθηκε διακόπτης ON-OFF και λαμπάκια για τα Volt της μπαταρίας των servoς
Μετα από 2-3 πτήσεις βγαλαμε τα απαραίτητα συμπεράσματα ώστε να προχωρήσω σε βελτειώσεις.
Ετσι, αγοράστηκε και τοποθετήθηκε μοτερ SCORPION (s4025-10).
Πλέον το σκάφος απέκτησε 6,5 κιλά ώση (ειχε 4,3)!
Μικρότερο σε όγκο το μοτερ, αλλα απίστευτα δυνατότερο!!!!
Φτασαμε τις 9100 στροφές από 6900, και στα 90Α με 16Χ10 προπέλα
Το ΣΚ να ειμαστε καλά θα γίνει δοκιμαστική πτήση.
Ακομα τοποθετήθηκε διακόπτης ON-OFF και λαμπάκια για τα Volt της μπαταρίας των servoς
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Η δοκιμή στευτηκε με ΑΠΟΛΗΤΗ επιτυχία. Το σκάφος πλέον πεταει άψογα. Απέκτησε ταχήτητα (σχεδόν θερμικού). Δυστοιχώς δεν εχω φωτο. Ειναι λιγο δυσκολο να πεταω και να φωτογραφίζω συγχόνως (Νονταααα, εβγαλες καμία?)
χαχαχαα
χαχαχαα
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Τελικά ειναι πράγματι πιο γρηγορο από το θερμικο!!! +(*)
Φυσικά μονο με full flaps ερχεται κάτω!
Φυσικά μονο με full flaps ερχεται κάτω!
- Συνημμένα
-
- P1010070.jpg (90.63 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P1010068.jpg (214.2 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Καλησπερα και καλο Πάσχα σε όλους.
Φίλε mogolos, επειδη ενδιαφερομαι να κατασκευασω ενα τετοιο πετουμενο (σε θερμικο), μου λες ποσο ειναι το τελικο βαρος με τις μπαταριες??
Φίλε mogolos, επειδη ενδιαφερομαι να κατασκευασω ενα τετοιο πετουμενο (σε θερμικο), μου λες ποσο ειναι το τελικο βαρος με τις μπαταριες??
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Μιας λοιπόν ενα p47 ΔΕΝ φτανει ποτέ (χαχαχαχαχα) σημερα άρχισα να φτιαχνω το 2ο. Θερμικό αυτή την φορά.
Εχουν αγοραστεί όλα τα απαρέτειτα (91 ΑSP μοτερ, hitech servo).
Μέχρι το ΣΚ θα ειναι ετοιμο για την παρθενική του!!!
Οσο αφορά την ερώτηση του φίλου, το ηλεκτρικό μου βγήκε 5500 μαζί με τις μπαταρίες.
Σημειωση: Εχω 750 γρ μολίβι στο κόουλ για να ισορροπεί.
Το θερμικό που άρχισα, ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ ελεφρύτερο. Εχει διαφορετικό σκελετό, "κυλιά" από πλαστικό και ελαφρύτερο φτερό. Υπολογίζω ότι θα βγεί γύρω στα 4000 γρ. (3700-4500 λέει ο κατασκευαστής)
Εχουν αγοραστεί όλα τα απαρέτειτα (91 ΑSP μοτερ, hitech servo).
Μέχρι το ΣΚ θα ειναι ετοιμο για την παρθενική του!!!
Οσο αφορά την ερώτηση του φίλου, το ηλεκτρικό μου βγήκε 5500 μαζί με τις μπαταρίες.
Σημειωση: Εχω 750 γρ μολίβι στο κόουλ για να ισορροπεί.
Το θερμικό που άρχισα, ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ ελεφρύτερο. Εχει διαφορετικό σκελετό, "κυλιά" από πλαστικό και ελαφρύτερο φτερό. Υπολογίζω ότι θα βγεί γύρω στα 4000 γρ. (3700-4500 λέει ο κατασκευαστής)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
............και η μαμά εταιρία είναι.........?
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Αντώνη με στεναχωρείς... >F<
Ποιός ειναι ο τίτλος του πόστ?
"P 47 Top Flite ΚΙΤ"
χαχαχαχαχα
Ποιός ειναι ο τίτλος του πόστ?
"P 47 Top Flite ΚΙΤ"
χαχαχαχαχα
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Το θερμικό που άρχισα, ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ ελεφρύτερο. Εχει διαφορετικό σκελετό, "κυλιά" από πλαστικό και ελαφρύτερο φτερό. Υπολογίζω ότι θα βγεί γύρω στα 4000 γρ. (3700-4500 λέει ο κατασκευαστής)
μάλλον κατάλαβα οτι η δευτερη κατασκευή είναι άλλης εταιρίας...........sorryw
μάλλον κατάλαβα οτι η δευτερη κατασκευή είναι άλλης εταιρίας...........sorryw
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
Oxi οχι, πρέπει να έχεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 μοντέλα από κάθε εταιρεία, για να σιγουρευτείς πώς πετάνε
χαχαχαχαχαχα:p
χαχαχαχαχαχα:p
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
5,5 κιλα!!! Μαλλον πρεπει να το πηγαινεις μαλιοκουβαρα για να πεταει...
Και στο κατεβασμα? Αλεξιπτωτο για να φρεναρει??
Πολυ βαρυ μου ακουγεται.
Θα περιμενω να μαθω για το θερμικο σου πριν ξεκινησω
Τhnx για την ενημερωση.
Και στο κατεβασμα? Αλεξιπτωτο για να φρεναρει??
Πολυ βαρυ μου ακουγεται.
Θα περιμενω να μαθω για το θερμικο σου πριν ξεκινησω
Τhnx για την ενημερωση.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: P 47 Top Flite ΚΙΤ
πολύ φοβάμαι οτι ο Μαραθώνας δεν είναι πλέον ο καταληλος χώρος για να πετάς τετοια μοντέλα ............παρα ανέβηκε η κλίμακα σου.............ίσως πρέπει να αρχίσεις τις επιδρομές σε μοντελοδρόμιο
Με το καλό και σε giant
Με το καλό και σε giant