Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Απάντηση: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
μερικές φωτό ακόμα....Το Ρ-47 είναι μούρλια...ειδικά με τις τονισμένες επιφάνειες των πάνελ, και με ένα σχετικό weathering στο antiglare panel του κινητήρα.....
- Συνημμένα
-
- Εικόνα097.jpg (98.92 KiB) Προβλήθηκε 85 φορές
-
- Εικόνα096.jpg (96.68 KiB) Προβλήθηκε 85 φορές
-
- Εικόνα095.jpg (97.57 KiB) Προβλήθηκε 85 φορές
Απάντηση: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
η κανάτα Δάσκαλε ξεχυλίζει από ..ομορφιά!!!
Απάντηση: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Και μερικές ακόμα με το φτερό στη σέλα... (Καζά ...έλα να σε δώ πως θα το πετάξεις....)!!
Γιάννη όλα τα "πτηνά" ωραία είναι!!! Και τα δικά σου μούρλια!!! Θα κατέβεις στο επόμενο scale να σε δούμε;;;
Γιάννη όλα τα "πτηνά" ωραία είναι!!! Και τα δικά σου μούρλια!!! Θα κατέβεις στο επόμενο scale να σε δούμε;;;
- Συνημμένα
-
- Εικόνα100.jpg (97.62 KiB) Προβλήθηκε 85 φορές
-
- Εικόνα099.jpg (99.93 KiB) Προβλήθηκε 85 φορές
-
- Εικόνα098.jpg (98.66 KiB) Προβλήθηκε 85 φορές
Απάντηση: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Τους οργανώνω εδώ για να κατέβουμε στο επόμενο και στο hobbybox!
αυτή την φορά πρέπει semper fie V:))
αυτή την φορά πρέπει semper fie V:))
Απάντηση: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Τρύφωνας έγραψε: ↑Και μερικές ακόμα με το φτερό στη σέλα... (Καζά ...έλα να σε δώ πως θα το πετάξεις....)!!
Γιάννη όλα τα "πτηνά" ωραία είναι!!! Και τα δικά σου μούρλια!!! Θα κατέβεις στο επόμενο scale να σε δούμε;;;
Μα φυσικα με την βοηθεια ενος απο τους εμπειροτερους πιλοτους στο scale στην Ελλάδα εσενα :D
Απάντηση: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Δε θα το πιστέψετε σήμερα ειχε την παρθενική του ναι ΣΗΜΕΡΑ και μετά απο πίεση, αλλιώς ακόμα θα καθόταν 2 χρόνια κατασκευή το ARF καλά πάω :P ... καλά καλά το έφτιαξε ο πατέρας βαριόταν να το βλέπει :D .
Πάντως πέταξε υπέροχα αν και θα ήθελε λίγη δύναμη ακόμα Gas + δυναμη δε πανε μαζι :( .
Χρειάστηκε περί το μισό κιλό βάρος μπροστά χωρίς το cowl δε το εχω ζύγισει ακόμα, άλλα μαζέψαμε σε μια σακούλα οτι βαρίδια είχαμε :D καθώς εγώ το είχα ζύγισει στο 1/3 και οχι στο 1/4 .
Τρύφωνα καθώς εσύ το πέταξες θα ήθελα μερικά λόγια :) .
Πάντως πέταξε υπέροχα αν και θα ήθελε λίγη δύναμη ακόμα Gas + δυναμη δε πανε μαζι :( .
Χρειάστηκε περί το μισό κιλό βάρος μπροστά χωρίς το cowl δε το εχω ζύγισει ακόμα, άλλα μαζέψαμε σε μια σακούλα οτι βαρίδια είχαμε :D καθώς εγώ το είχα ζύγισει στο 1/3 και οχι στο 1/4 .
Τρύφωνα καθώς εσύ το πέταξες θα ήθελα μερικά λόγια :) .
Απάντηση: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Μπράβο Παναγιώτη!!!
Επιτέλους μετά από 2 ΧΡΟΝΙΑ κατασκευής το ART (!!!) p 47 εμφανίστηκε στον Μαραθώνα!!!!
Λίγο πισώβαρο αρχικά, αλλα με τη συνδρομή όλων των παρεβρισκώμενων, μιας σακούλας και αρκετής ταινίας, το φέραμε εκει που έπρεπε.
Στον αερα ήταν υπέροχο!!!+(*)
ps: Να το ξαναδούμε Παναγιώτη, μην κάνεις πάλι 2 χρόνια για να αλλαξεις μοτερ
Επιτέλους μετά από 2 ΧΡΟΝΙΑ κατασκευής το ART (!!!) p 47 εμφανίστηκε στον Μαραθώνα!!!!
Λίγο πισώβαρο αρχικά, αλλα με τη συνδρομή όλων των παρεβρισκώμενων, μιας σακούλας και αρκετής ταινίας, το φέραμε εκει που έπρεπε.
Στον αερα ήταν υπέροχο!!!+(*)
ps: Να το ξαναδούμε Παναγιώτη, μην κάνεις πάλι 2 χρόνια για να αλλαξεις μοτερ
Απάντηση: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Μα δε θα αλλαξω μοτέρ 2 αστράκια και 4 ατσαλοβιδες (εσπασαν οι βιδες ελεος ) θα βαλω με allen ;)
Extra αλλαγές
1) 16/12 απο 16/10 .
2) η Lipo που τροφοδοτεί η το bec από πίσω (ετσι ζύγιζε στο 1/3 ) θα πάει μπροστά, δηλαδή 150 γρ φεύγουν απο το πίσω προς μεσώ της ατράκτου και πάνε μπροστά .
3) τοποθέτηση cowl + 106 gr
4 ) ψάχνω για τάκο λαστιχένιο απο βάση μοτέρ (κραδασμοί να πάτε αλου εδω εχει τσούχτρες).
ε μετά απο αυτά πιστεύω οτι θα ζυγίζει χωρίς το βαρος και θα είμαι 400 γρ κάτω ^^
Extra αλλαγές
1) 16/12 απο 16/10 .
2) η Lipo που τροφοδοτεί η το bec από πίσω (ετσι ζύγιζε στο 1/3 ) θα πάει μπροστά, δηλαδή 150 γρ φεύγουν απο το πίσω προς μεσώ της ατράκτου και πάνε μπροστά .
3) τοποθέτηση cowl + 106 gr
4 ) ψάχνω για τάκο λαστιχένιο απο βάση μοτέρ (κραδασμοί να πάτε αλου εδω εχει τσούχτρες).
ε μετά απο αυτά πιστεύω οτι θα ζυγίζει χωρίς το βαρος και θα είμαι 400 γρ κάτω ^^
Απάντηση: Κατασκευή P-47 Thunderbolt
Τελικές αλαγες .
1) Μπαταρία μπροστά
2) Σινεμπλοκ μαζί με ροδέλες στους αποστάτες.
3) 180 gr βάρος
4) το Cowl 106 γρ
5) Προπέλα θα μείνει η ίδια καθώς πλέων είμαι 450 γρ ποιο ελαφρύς αν και αγοράσθηκε μια Biela 16/10 πάλι αλλά είναι Carbon 27 από hobbybox .
Αφού πετάξει ξανά απο τον Τρύφωνα και δούμε οτι όλα πανε καλά με to cowl θα το πετάξω εγώ, μετα θα μπει και η Biela για το κάτι το έχτρα πιστεύω.
Θα ξαναγίνει δόκιμη απο Τρύφωνα ώστε να έχουμε εντυπώσεις για το αν κέρδισε δύναμη .
1) Μπαταρία μπροστά
2) Σινεμπλοκ μαζί με ροδέλες στους αποστάτες.
3) 180 gr βάρος
4) το Cowl 106 γρ
5) Προπέλα θα μείνει η ίδια καθώς πλέων είμαι 450 γρ ποιο ελαφρύς αν και αγοράσθηκε μια Biela 16/10 πάλι αλλά είναι Carbon 27 από hobbybox .
Αφού πετάξει ξανά απο τον Τρύφωνα και δούμε οτι όλα πανε καλά με to cowl θα το πετάξω εγώ, μετα θα μπει και η Biela για το κάτι το έχτρα πιστεύω.
Θα ξαναγίνει δόκιμη απο Τρύφωνα ώστε να έχουμε εντυπώσεις για το αν κέρδισε δύναμη .