DjBac έγραψε: ↑Δυστυχώς στατιστικό αποτέλεσμα σωστό έτσι ΔΕΝ μπορούμε να έχουμε...
Γιατί? Γιατί πολύ απλά δεν έχει να κάνει πάντα με παρεμβολές!
Γιατί να θεωρηθεί άδικα παρεμβολή ένα brown out από κακές κολλήσεις του χρήστη?
Γιατί να θεωρηθεί άδικα παρεμβολή η λάθος τοποθέτηση δέκτη που σαν αποτέλεσμα είχε να κοπεί κεραία?
Γιατί να θεωρηθεί άδικα παρεμβολή η λάθος τοποθέτηση δέκτη π.χ. με tie-wrap πάνω σε ξύλο, που έχει σαν συνέπεια να μεταφέρονται όλοι οι κραδασμοί?
Γιατί να θεωρηθεί άδικα παρεμβολή μία ταλαιπωρημένη μπαταρία, που απλά βαρεθήκαμε να αλλάξουμε?
Επομένως, στατιστικό αποτέλεσμα έγκυρο ΔΕΝ μπορούμε να έχουμε!
Συγνωμη... αλλα στην περιπτωση μου ολα αυτα ειχαν γινει σωστα και πολυ σχολαστικα με παρα πολλους ελεχγους...
Κολλησεις δεν ειχαν γινει πουθενα..
Δεκτης καινουργιος...απεταχτος...
Ο δεκτης και η κεραια ακομα και μετα την πτωση ηταν σε αψογη κατασταση..
Ο δεκτης τον ειχα κολλησει με χρατς διπλης οψεως απανω σε Foam για να μην εχει καραδασμους...
Μπαταρια φορτησμενη στα 5,6 και μετα την πτωση στα 5,2...καινουργια..με διπλοτσεκαρισμενη φορτηση (Ο,2 amp φορτηση)...(nimh 2000map 4,8)
Ο δορυφορος καθετα σε σχεση με την κεραια του δεκτη και απομακρυσμενος απο τα ντεποζιτα,ντιζες,σε καθαρο σημειο του σκαφους για καλυτερη ληψη...κλπ κλπ...
Range test στα +30 μετρα...
Φορτηση πομπου στα 8,3V...
Τσεκαρισμα της κεραιας του πομπου με δυο διαφορετικους δεκτες(με range test μην εχει κοπει καπου ....)
Καινουργιος διακοπτης (on-off)τσεκαρισμενος με πολυμετρο...
Καλωδια μαζεμενα με χρατς για να μην εχουν κινησεις και κραδασμους μακρυα απο τα servo (μην τα τραβηξει κανενα.....)
Ρυθμισμενα σερβο(απο πομπο) για να μην βρισκουν αντισταση και τραβανε ρευμα...
Και αν ξεχναω κατι αυτην την στιγμη... σιγουρα το ειχα τσεκαρει πριν την πτηση..
Και πειτε μους εσεις τωρα... γιατι επεσε...!@/-=}{{