Αυτό έπεσε

Αλεξης
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 20, 2010 11:06 pm

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσίευση από Αλεξης »

ankon έγραψε: Όταν το τεπόζιτο είναι φτιαγμένο σωστά ,τίποτα από όλα αυτα δεν συμβαίνει. Στήν συνάντηση που βρέθηκα με τα παιδιά μετά την πτώση του συγκεκριμένου μοντέλου τους ανέφερα για την κατασκευή ενός σωστού τεπόζιτου,πιστεύω να ακολουθήσουν τις οδηγίες μου!

Αγγελε μοιρασου τις γνωσεις σου, για την κατασκευη ενος σωστου τεποζιτου,και εμας τους απομακρισμενους ιντερνετικους φιλους του μοντελισμου για να μαθαινουμε σωστα.
Ο μοναδικος πραγματικα λογος που με στεναχωρει εδω στην επαρχια ειναι οτι δεν μπορω να εχω επαφη μαζι σας απο κοντα για να συζηταμε για την τρελα μας.
RedCharly
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: Παρ Δεκ 17, 2010 11:21 pm

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσίευση από RedCharly »

bladeskiller έγραψε: Εδώ και καιρό ο κινητήρας σου δεν λειτουργούσε σωστά. Παρόλα αυτά εσύ πετούσες και θυμάμαι ότι είχες και μια "προσχωράφωση" εξαιτίας αυτού.

Απο εκεινη την ημερα δεν ειχε ξαναπεταξει μια που ειχε μπει σε ελενχο. Επειδη το φτερο σε εκεινη την "προσχωραφωση" τραυματιστηκε εχει μπει επεισης (δες αλλο topic) σε διαδιακσια αλλαγης monokot.

Σε ολα τα υπολοιπα συμφωνω και ευτυχως το μοντελο σε λιγο καιρο θα ειναι ξανα στον αερα.

Ειναι σιγουρο πως θα αλλαξω σωληνακια.

Αγγελε ενας λογος που ανεβασα το topic ειναι για να εξηγησεις και στους υπολοιπους τον τροπο που φτιαχνεις το ρεζερβουαρ !@/-=}{{
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: Αυτό έπεσε

Δημοσίευση από ankon »

Εντάξει παλληκάρια μου ,θα ετοιμάσω ενα αρθράκι και φωτογραφίες για το όλο θέμα σύντομα.
engexpert
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Δευ Φεβ 07, 2011 9:01 pm

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσίευση από engexpert »

bladeskiller έγραψε: Λοιπόν, Σπύρο. Στην ερώτησή σου "ΠΩΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ", η απάντηση είναι ότι ,βασικά, ποτέ δεν μπορείς να αποκλείσεις εντελώς τέτοιες αστοχίες. Σκέψου ότι έχει συμβεί και σε πραγματικά αεροπλάνα ,που είναι γνωστό με τι αυστηρές προδιαγραφές επιλέγονται τα εξαρτήματά τους αλλά και επιθεωρούνται.
Από την άλλη όμως, μπορείς να περιορίσεις στο ελάχιστο την πιθανότητα να έχεις τέτοιες αναπάντεχες αστοχίες ,αν τηρήσεις αυτά τα τρία πράγματα που σου έχω πει και τετατετ.
Πρωτον και κύριον, ξέχνα την συχνά επαναλαμβανόμενη από πολλούς καραμέλα "δεν είχα ποτέ πρόβλημα......" και βάζε ποιοτικά πράγματα στα θερμικά σου αεροπλάνα και όχι της ευκαιρίας. Κράτα τα φτηνιάρικα για τα φοαμάκια. Ακου με και δεν θα το μετανοιώσεις. Και μακροπρόθεσμα κερδισμένος θα βγεις ,όχι μόνο οικονομικά αλλά και ψυχολογικά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το να κοβόταν το σωληνάκι ακριβώς εκεί που βυσματώνει στο βοσκό θα μπορούσα και να το καταλάβω, μια και αν δεν κόψεις το σωληνακι προσεκτικά και μείνει ένα μικρό κατά μήκος κόψιμο, εύκολα σχίζεται σιγά σιγά με τους κραδασμούς εκεί που βυσματώνει και τεντώνεται. Το να κοπεί όμως εκεί που κόπηκε και μάλιστα μετά από δυο ώρες πτήσης, δείχνει ξεκάθαρα την ποιότητά του. Εκτός αν είχες βάλει κανένα ρετάλι ,που ήταν ήδη "τραυματισμένο" οπότε, το καλύτερο σωληνάκι να έβαζες, αργά ή γρήγορα θα κοβόταν έτσι κι αλλιώς.
Δεύτερον, θυμίσου τη μαγική λεξούλα "ΣΥΧΝΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ". Τα πάντα μπορούν κάποια στιγμή να παρουσιάσουν πρόβλημα και μόνο ο συχνός έλεγχος μπορεί να "τσακώσει" κάτι που είναι έτοιμο να χαλάσει. Το "μα αφού δούλευε" δεν είναι δικαιολογία. Και η μακαρίτισσα η γιαγιά μου ζούσε μέχρι να πεθάνει. Επίσης να ξέρεις πάντα ότι, οι επεμβάσεις όταν υπάρχει μια σοβαρή βλάβη γίνονται στο σπίτι, με την ησυχία σου και καθαρό μυαλό και όχι στο πεδίο ,με προχειρότητες και με μια "χάβρα ιουδαίων" πάνω από το κεφάλι σου να σε ζαλίζει με "θεωρίες".
Τρίτον, όταν υποψιάζεσαι πως κάτι δεν πάει καλά ΔΕΝ ΠΕΤΑΣ. Εδώ και καιρό ο κινητήρας σου δεν λειτουργούσε σωστά. Παρόλα αυτά εσύ πετούσες και θυμάμαι ότι είχες και μια "προσχωράφωση" εξαιτίας αυτού. Κανονικά έπρεπε να ελένξεις όλη την τροφοδοσία του κινητήρα ,από το τεπόζιτο μέχρι το καρμπυρατέρ, μέχρι να βρεις τι συμβαίνει και να δουλεύει η μηχανή ρολόι. Να ξέρεις ότι ,κινητήρας που είναι στα συγκαλά του, τροφοδοτείται σωστά και με καλό καύσιμο, δεν είναι δυνατό να χρειάζεται δραστικές αλλαγές στις ρυθμίσεις από ώρα σε ώρα. Αν το μοτερ κάνει τέτοια κόλπα, σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Ψάξε να το βρεις γιατί μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη τρεις και θα σου σβήσει σε άσχημο σημείο και θα ψάχνεσαι. Ούτε είναι δυνατό να πετάς " σε box" όλη την ώρα γιατί στο τέλος θα σε πάρει ο υπνος.

Εννοείται πως θα αλλάξεις τώρα το σωληνάκι του βοσκού. Επιπλέον όμως, ψάξε όλη την τροφοδοσία για προβλήματα συμπεριλαμβανομένου και του καρμπ γιατί ,στο σημείο που κόπηκε το σωληνάκι του βοσκού, μου φαίνεται λίγο παράξενο να προκαλούσε προβλήματα ,τουλάχιστον όταν το τεπόζιτο ήταν γεμάτο περισσότερο από 1/3. Αυτό γιατί ακόμη και η κομμένη άκρη απο το σωληνάκι ,έτσι όπως φαίνεται από τη φωτογραφία ,λογικά θα πρέπει να ήταν μέσα στο καύσιμο και να ρουφούσε κανονικά ,αν η στάθμη στο τεπόζιτο δεν ήταν πολύ χαμηλή. Ετσι δεν θα μπορούσε να τραβήξει αέρα.Επίσης, το σωληνάκι δεν έχει αποκοπεί τελείως οπότε το βαράκι κράταγε το σωληνάκι στον πάτο.
Βέβαια δεν αποκλείεται ,με τους κραδασμούς ,η κίνηση του ενός κομματιού σε σχέση με το άλλο ,να έφραζε κάπου κάπου το κομμένο στόμιο με αποτέλεσμα περιοδική διακοπή τροφοδοσίας. Πάντως ,μετά την επισκευή ,κάνε μια προσεκτική δοκιμή της συμπεριφοράς της μηχανής γιατί πιθανόν ο βοσκος ,με τον τρόπο που έχει κοπεί ,να μην είναι το μόνο πρόβλημα που έχεις και όπως σου είπα και πριν, μην πετάξεις αν δεν λύσεις τα θέματα.


+++++++++1
engexpert
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Δευ Φεβ 07, 2011 9:01 pm

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσίευση από engexpert »

bladeskiller έγραψε: Λοιπόν, Σπύρο. Στην ερώτησή σου "ΠΩΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ", η απάντηση είναι ότι ,βασικά, ποτέ δεν μπορείς να αποκλείσεις εντελώς τέτοιες αστοχίες. Σκέψου ότι έχει συμβεί και σε πραγματικά αεροπλάνα ,που είναι γνωστό με τι αυστηρές προδιαγραφές επιλέγονται τα εξαρτήματά τους αλλά και επιθεωρούνται.
Από την άλλη όμως, μπορείς να περιορίσεις στο ελάχιστο την πιθανότητα να έχεις τέτοιες αναπάντεχες αστοχίες ,αν τηρήσεις αυτά τα τρία πράγματα που σου έχω πει και τετατετ.
Πρωτον και κύριον, ξέχνα την συχνά επαναλαμβανόμενη από πολλούς καραμέλα "δεν είχα ποτέ πρόβλημα......" και βάζε ποιοτικά πράγματα στα θερμικά σου αεροπλάνα και όχι της ευκαιρίας. Κράτα τα φτηνιάρικα για τα φοαμάκια. Ακου με και δεν θα το μετανοιώσεις. Και μακροπρόθεσμα κερδισμένος θα βγεις ,όχι μόνο οικονομικά αλλά και ψυχολογικά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το να κοβόταν το σωληνάκι ακριβώς εκεί που βυσματώνει στο βοσκό θα μπορούσα και να το καταλάβω, μια και αν δεν κόψεις το σωληνακι προσεκτικά και μείνει ένα μικρό κατά μήκος κόψιμο, εύκολα σχίζεται σιγά σιγά με τους κραδασμούς εκεί που βυσματώνει και τεντώνεται. Το να κοπεί όμως εκεί που κόπηκε και μάλιστα μετά από δυο ώρες πτήσης, δείχνει ξεκάθαρα την ποιότητά του. Εκτός αν είχες βάλει κανένα ρετάλι ,που ήταν ήδη "τραυματισμένο" οπότε, το καλύτερο σωληνάκι να έβαζες, αργά ή γρήγορα θα κοβόταν έτσι κι αλλιώς.
Δεύτερον, θυμίσου τη μαγική λεξούλα "ΣΥΧΝΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ". Τα πάντα μπορούν κάποια στιγμή να παρουσιάσουν πρόβλημα και μόνο ο συχνός έλεγχος μπορεί να "τσακώσει" κάτι που είναι έτοιμο να χαλάσει. Το "μα αφού δούλευε" δεν είναι δικαιολογία. Και η μακαρίτισσα η γιαγιά μου ζούσε μέχρι να πεθάνει. Επίσης να ξέρεις πάντα ότι, οι επεμβάσεις όταν υπάρχει μια σοβαρή βλάβη γίνονται στο σπίτι, με την ησυχία σου και καθαρό μυαλό και όχι στο πεδίο ,με προχειρότητες και με μια "χάβρα ιουδαίων" πάνω από το κεφάλι σου να σε ζαλίζει με "θεωρίες".
Τρίτον, όταν υποψιάζεσαι πως κάτι δεν πάει καλά ΔΕΝ ΠΕΤΑΣ. Εδώ και καιρό ο κινητήρας σου δεν λειτουργούσε σωστά. Παρόλα αυτά εσύ πετούσες και θυμάμαι ότι είχες και μια "προσχωράφωση" εξαιτίας αυτού. Κανονικά έπρεπε να ελένξεις όλη την τροφοδοσία του κινητήρα ,από το τεπόζιτο μέχρι το καρμπυρατέρ, μέχρι να βρεις τι συμβαίνει και να δουλεύει η μηχανή ρολόι. Να ξέρεις ότι ,κινητήρας που είναι στα συγκαλά του, τροφοδοτείται σωστά και με καλό καύσιμο, δεν είναι δυνατό να χρειάζεται δραστικές αλλαγές στις ρυθμίσεις από ώρα σε ώρα. Αν το μοτερ κάνει τέτοια κόλπα, σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Ψάξε να το βρεις γιατί μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη τρεις και θα σου σβήσει σε άσχημο σημείο και θα ψάχνεσαι. Ούτε είναι δυνατό να πετάς " σε box" όλη την ώρα γιατί στο τέλος θα σε πάρει ο υπνος.

Εννοείται πως θα αλλάξεις τώρα το σωληνάκι του βοσκού. Επιπλέον όμως, ψάξε όλη την τροφοδοσία για προβλήματα συμπεριλαμβανομένου και του καρμπ γιατί ,στο σημείο που κόπηκε το σωληνάκι του βοσκού, μου φαίνεται λίγο παράξενο να προκαλούσε προβλήματα ,τουλάχιστον όταν το τεπόζιτο ήταν γεμάτο περισσότερο από 1/3. Αυτό γιατί ακόμη και η κομμένη άκρη απο το σωληνάκι ,έτσι όπως φαίνεται από τη φωτογραφία ,λογικά θα πρέπει να ήταν μέσα στο καύσιμο και να ρουφούσε κανονικά ,αν η στάθμη στο τεπόζιτο δεν ήταν πολύ χαμηλή. Ετσι δεν θα μπορούσε να τραβήξει αέρα.Επίσης, το σωληνάκι δεν έχει αποκοπεί τελείως οπότε το βαράκι κράταγε το σωληνάκι στον πάτο.
Βέβαια δεν αποκλείεται ,με τους κραδασμούς ,η κίνηση του ενός κομματιού σε σχέση με το άλλο ,να έφραζε κάπου κάπου το κομμένο στόμιο με αποτέλεσμα περιοδική διακοπή τροφοδοσίας. Πάντως ,μετά την επισκευή ,κάνε μια προσεκτική δοκιμή της συμπεριφοράς της μηχανής γιατί πιθανόν ο βοσκος ,με τον τρόπο που έχει κοπεί ,να μην είναι το μόνο πρόβλημα που έχεις και όπως σου είπα και πριν, μην πετάξεις αν δεν λύσεις τα θέματα.


+++++++++1

δεν πεταμε αν πρωτα δεν ελεγξουμε οτι ολα δουλευουν ρολοι
Chris Calmato 40 Trainer
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2011 1:22 pm

Απάντηση: Αυτό έπεσε

Δημοσίευση από Chris Calmato 40 Trainer »

Μου εχει τυχει κ μενα σε καινουριο μοντελακι να κοπει το κινεζικο σωληνακι αλλα ευτυχως το μοντελο το εσωσα κατεβηκε στον διαδρομο και ολα καλα απο τοτε μονο επωνυμα σωληνακια βαζω!!!!
orck
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 06, 2011 10:31 am

Απάντηση: Αυτό έπεσε

Δημοσίευση από orck »

Επειδη οπως ειπα πριν στο Calmato εχω σωληνακια κινεζικα με 1 το μετρο, εχω αγορασει και απο τοπικο καταστημα σωληνακι με 3,5 το μετρο και δεν μπορω να καταλαβω διαφορα. Το Calmato ενα χρονο δεν εχει κανενα προβλημα, ουτε τα σωληνακια του. Μπορει να ετυχε, με ενδιαφερει να μην κινδυνευω εγω και κυριως οι αλλοι.

Ποιο ειναι το επωνυμο σωληνακι; Ζηταω συνδεσμο προς ενα οποιοδηποτε ελληνικο καταστημα με συγκεκριμενο προιον.
Αλεξης
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 20, 2010 11:06 pm

Απάντηση: Αυτό έπεσε

Δημοσίευση από Αλεξης »

Χμμμ... αυτο σκεφτομουνα και εγω.
Ποιο και που ειναι το επωνυμο σωληνακι στην Ελλαδα;
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: Αυτό έπεσε

Δημοσίευση από KM »

Ποιο ειναι το επωνυμο σωληνακι; Ζηταω συνδεσμο προς ενα οποιοδηποτε ελληνικο καταστημα με συγκεκριμενο προιον.


Το Dubro ειναι επώνυμο σωληνάκι και έχει ο Κουτσός.
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Αυτο επεσε

Δημοσίευση από palafdim »

ankon έγραψε: Όταν το τεπόζιτο είναι φτιαγμένο σωστά ,τίποτα από όλα αυτα δεν συμβαίνει. Στήν συνάντηση που βρέθηκα με τα παιδιά μετά την πτώση του συγκεκριμένου μοντέλου τους ανέφερα για την κατασκευή ενός σωστού τεπόζιτου,πιστεύω να ακολουθήσουν τις οδηγίες μου!


Επιμένω πως τα χοντρά σωληνάκια (Dubro) δεν λυγίζουν εμπρός εύκολα και αναρωτιέμαι τι γίνεται όταν το ντεπόζιτο δεν είναι γεμάτο σε μια κάθοδο. Ο ίδιος ο Κουτσός δεν τα πρωτείνει για βοσκούς. Παρόλα αυτά περιμένω το άρθρο...+(*)

http://www.ehobbies.com/dub222.html
ή
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI0001P?I=LXD728&P=8
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: Αυτό έπεσε

Δημοσίευση από ankon »

Το φανταζόμουν ότι θα το ρωτούσες αυτό ! Είναι πολύ βασικό και πρέπει να λάβεις υπ όψιν σου την ταχυτητα που αναπτύσει το σκάφος σε μια κάθοδο,που κατ αυτήν όλο το καύσιμο μετακινήται στο πίσω μέρος του τεπόζιτου ,οπότε πάντα ο βοσκός ειναι μέσα στο καύσιμο.Αυτός ειναι και ο λόγος που δεν μας ενδιαφέρει αν το σωληνάκι ειναι χονδρό. Αρκεί ο βοσκός να έχει σωστή κίνηση πάνω κάτω για τις ανάποδες. Στις περιπτώσεις που το τεπόζιτο είναι πολύ μικρο τότε εχουμε θέμα για αυτήν την κίνηση(πάνω -κάτω) και εκει θα βαλουμε λεπτότερο σωληνάκι.Φυσικά υπάρχει λύση και για αυτό ...τοποθετούμε βαρύτερο βοσκό.
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: Αυτό έπεσε

Δημοσίευση από palafdim »

Σε άνοδο, περιστροφή και αμέσως μετά κάθοδο με κομμένο γκάζι στην αλλαγή κίνησης το αεροπλάνο δεν έχει μεγάλη ταχύτητα και μέχρι να τη αναπτύξει το καύσιμο έχει πάει μπροστά. Ζητάς γκάζι μετά την αλλαγή και εκεί έχει συμβεί να την πατήσω. Ο κινητήρας σφύριξε και έσβησε, δηλαδή φτωχός απο καύσιμο. Ευτυχώς ήμουν in the box. Από τότε μόνο μετρίου πάχους σωληνάκια DuBro (έβαλα πριν και τα link) στο τεπόζιτο με βαρειά clunk (βοσκούς) και όλα μια χαρά!!
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: Αυτό έπεσε

Δημοσίευση από ankon »

Μάλλον θα ήταν σφυριγμένος από πρίν και στα έκανε αυτά. Τέλος πάντων δεν θα ασχοληθώ άλλο με αυτο το θέμα ,ας κάνει ο καθένας οτι θέλει . Οι θεωρίες υπάρχουν παντού στο Internet ,όποιος ενδιαφέρεται τις διαβάζει και πράττει αναλόγως.
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Αυτό έπεσε

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Όπως διάβαζα τα γραφόμενα του Άγγελου για την ροή του καυσίμου το μυαλό μου πήγε άμεσα σε stall turn όπου το καύσιμο θα βρεθεί λόγο βαρύτητας στο εμπρός μέρος του ντεπόζιτου και όχι στο πίσω Στο σημείο αυτό όμως το μοτέρ ευτυχώς είναι σε ρελαντί και το καύσιμο που έχει το σωληνάκι συντηρεί για λίγο ακόμη το μοτέρ Αν η κάθοδός συνεχίσει για πολύ τότε τα πράγματα μπορεί να είναι δύσκολα
Αυτή τη σκέψη μου αναφέρει και ο Δημήτρης στο κείμενο του
Κάθε φορά που στήνω ένα ντεπόζιτο έχω τον ίδιο προβληματισμό και η μόνη λύση είναι ο βαρύς και ελεύθερος κίνησης βοσκός Το πολύ σκληρό σωληνάκι σε κοντό ντεπόζιτο είναι πρόβλημα όπως και το πολύ μαλακό
Για να κλείσω κάνω μία σκέψη με διπλή παροχή την οποία περιγράφω στο σχέδιο αλλά δεν το έχω δεί καθόλου στην πράξη


Οσο για το σωληνάκι του Σπύρου σίγουρα το πρόβλημα ήταν στην κακή του ποιότητα
Συνημμένα
Χωρίς τίτλο.jpg
Χωρίς τίτλο.jpg (22.61 KiB) Προβλήθηκε 50 φορές
DjBac
Δημοσιεύσεις: 408
Εγγραφή: Δευ Αύγ 02, 2010 9:00 pm

Απάντηση: Αυτό έπεσε

Δημοσίευση από DjBac »

Αντώνη, λογικά σύμφωνα με αυτό το σχέδιο σε άνοδο με όχι γεμάτο ντεπόζιτο δε θα έχεις κλειστό κύκλωμα, άρα θα τραβάς αέρα!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”