Γιατί μπαμπά?
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Να και κάτι που οι περισσότεροι το έχουμε κάνει ή θα το κάνουμε ή στην χειρώτερη συνεχίζουμε να το κάνουμε και απορούμε...
http://www.youtube.com/watch?v=0m8fw9sT1Gk
Τα λάθη ειναι συνεχόμενα και απανωτα!!!
http://www.youtube.com/watch?v=0m8fw9sT1Gk
Τα λάθη ειναι συνεχόμενα και απανωτα!!!
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Σαφώς και δεν επιδιώκω αυτο :)
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Λαθος Νο1
Πολύ "σφυριγμένο" το μοτερ. Προσγείωση με σβηστο μοτερ.
Λαθος Νο2
Η πρωτη απογείωση ειναι βιαστική και στο όριο να στολάρει αλλα το αεροπλανο εχει αρκετη ενεργεια και σηκώνεται.
Λαθος Νο3
Στην 2η απογειωση τραβάει πολύ συντομα. Το σκάφος δεν εχει παρει την απαιτούμενη ταχύτητα και ρίχνει φτερό.
Λαθος Νο4
Η προσπάθεια αποφυγής του stall γινεται με ailerons αντί για rader. Αποτελεσμα την οποια λίγη ενεργεια που ειχε το αεροπλάνο να την "σκοτώσει"
Τελικό αποτελεσμα...
...στου ζιμπίλ
Πολύ "σφυριγμένο" το μοτερ. Προσγείωση με σβηστο μοτερ.
Λαθος Νο2
Η πρωτη απογείωση ειναι βιαστική και στο όριο να στολάρει αλλα το αεροπλανο εχει αρκετη ενεργεια και σηκώνεται.
Λαθος Νο3
Στην 2η απογειωση τραβάει πολύ συντομα. Το σκάφος δεν εχει παρει την απαιτούμενη ταχύτητα και ρίχνει φτερό.
Λαθος Νο4
Η προσπάθεια αποφυγής του stall γινεται με ailerons αντί για rader. Αποτελεσμα την οποια λίγη ενεργεια που ειχε το αεροπλάνο να την "σκοτώσει"
Τελικό αποτελεσμα...
...στου ζιμπίλ
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Καλά στη δεύτερη απογείωση ο τύπος τραβάει συνέχεια up, μανιωδώς θα έλεγα...
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
King Kostas έγραψε: ↑Σε αυτό το video δεν πιστεύω ότι μπορούμε να πούμε κάτι. Προφανώς μιλάμε για stall που μάλλον οφείλετε σε μηχανική βλάβη...ή σε τρελό χειριστικό λάθος...
Θα έλεγα να μείνουμε σε πτώσεις που αφορούν στα αερο-μοντέλα και να αφήσουμε την εκάστοτε επιτροπή διερεύνηση αεροπορικών ατυχημάτων να αποφανθεί για την τύχη των κανονικών αεροσκαφών. Το ότι φτιάχνουμε και πετάμε μοντέλα αυτό δε μας κάνει πιλότους....για να μη μπερδευόμαστε...
Επίσης καλό θα ήταν να αποφεύγουμε σχόλια σαν αυτό του Μάριου...
Ωπα τυπογραφικό λάθος !!!!!! Μίλαω για χειριστές Τ/Κ και πάλι λαθος!!!
Αν και εχω ακούσει πολλούς πιλότους το άκουσων άκουσων οδηγίες από
αεροπορικές εταιρειές (μεγάλες) να μην χρησιμοποιούν οι χειριστές όσο θελουν το ραντερ για το comfort των επιβατών.
Αν γίνετε αυτό .... που πιστευώ ότι γίνετε αφού δεν το έχω ακούσει μόνο
από ένα χειριστή επιβατικών δεν θα είναι καταστροφικό????
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει πιλότος με άδεια τουλάχιστον ATPL που δεν ξέρει να δουλεύει rudder (εμένα τουλάχιστον δε μου έχει τύχει ακόμα), όπως επίσης δεν υπάρχει κάποια νόρμα ή κάποια σχολή που να θέλει "κουλούς" τους πιλότους.... προσέχετε τι γράφεται διότι αυτά είναι ευαίσθητα θέματα....
Ωπα τυπογραφικό λάθος !!!!!! Μίλαω για χειριστές Τ/Κ και πάλι λαθος!!!
Αν και εχω ακούσει πολλούς πιλότους το άκουσων άκουσων οδηγίες από
αεροπορικές εταιρειές (μεγάλες) να μην χρησιμοποιούν οι χειριστές όσο θελουν το ραντερ για το comfort των επιβατών.
Αν γίνετε αυτό .... που πιστευώ ότι γίνετε αφού δεν το έχω ακούσει μόνο
από ένα χειριστή επιβατικών δεν θα είναι καταστροφικό????
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Μάριος Παπαδόπουλος έγραψε: ↑Ωπα τυπογραφικό λάθος !!!!!! Μίλαω για χειριστές Τ/Κ και πάλι λαθος!!!
Αν και εχω ακούσει πολλούς πιλότους το άκουσων άκουσων οδηγίες από
αεροπορικές εταιρειές (μεγάλες) να μην χρησιμοποιούν οι χειριστές όσο θελουν το ραντερ για το comfort των επιβατών.
Αν γίνετε αυτό .... που πιστευώ ότι γίνετε αφού δεν το έχω ακούσει μόνο
από ένα χειριστή επιβατικών δεν θα είναι καταστροφικό????
Πολλά παίζουν, αλλά γενικά παίζει και πολύ παπατζολογία...
Σε ότι αφορά πάντως στη χρήση rudder, καλό θα ήταν όλοι να το δουλέψουμε αρκετά διότι βοηθά.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Ναι νομίζω ότι σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο.
Προς γνώση των καινούργιων αλλά και των παλιών
Ειχα αεροπλάνο που "εμείνε" από αιλερον και ήρθα μόνο με το ράντερ
με φουλ τριμ αριστερα το ράντερ (ήθελε και άλλο αλλά είχα τερματίσει).
Και όσο "κουφό" και αν σας ακούγετε εχώ προσγειώσει ανεμόπτερο στο
Κερατοβούνι μόνο με ένα αιλερον να δουλεύει απο προβληματικό πάκ μπαταρίας
που είχε διαρροή και καθώς έπεφτε η τάση έχανα σιγά σιγά το ένα μετά το άλλο
τα σέρβο με πρώτο το πρώτο αιλερον δεύτερο το ραντερ τριτο και φαρμακερό το ελεβέϊτορ
σε λογαριθμικους χρόνους και όχι αναλογικούς.
Ευτύχως δεν έχασα την ψυχραιμια μου και κατέβηκα κάνωντας μεγάλες απότομες
κλίσεις (για να χάσω ύψος) με διακοπές για να φυλλάξω ενέργεια μην τελειωσω τελείος αφού το πήρα
χαμπάρι (μπαταρίες) εγκαιρα.
Το σημαντικό βέβαια σε τέτοιες καταστάσεις είναι να μην χάσεις την ψυχραιμία σου
αλλιώς το έχεις χάσει το παιχνίδι πριν ακουμπήσεις την "μπάλα".
Τελευταίο "πατατράκ" ήταν με ανεμόπτερο που λόγο κατασκευής μοντέλου το υλικό
το όποιο ήταν κατασκευασμένη η V-tail ουρά δεν "έδενε" με την άτρακτο με αποτέλεσμα
να ξεκολλήσει και να χρησιμοποιήθουν τα σπόϊλερ σαν ελεβάιτορ (δυστυχώς μη πιστευτό αλλά αληθινό!!!!)
Προς γνώση των καινούργιων αλλά και των παλιών
Ειχα αεροπλάνο που "εμείνε" από αιλερον και ήρθα μόνο με το ράντερ
με φουλ τριμ αριστερα το ράντερ (ήθελε και άλλο αλλά είχα τερματίσει).
Και όσο "κουφό" και αν σας ακούγετε εχώ προσγειώσει ανεμόπτερο στο
Κερατοβούνι μόνο με ένα αιλερον να δουλεύει απο προβληματικό πάκ μπαταρίας
που είχε διαρροή και καθώς έπεφτε η τάση έχανα σιγά σιγά το ένα μετά το άλλο
τα σέρβο με πρώτο το πρώτο αιλερον δεύτερο το ραντερ τριτο και φαρμακερό το ελεβέϊτορ
σε λογαριθμικους χρόνους και όχι αναλογικούς.
Ευτύχως δεν έχασα την ψυχραιμια μου και κατέβηκα κάνωντας μεγάλες απότομες
κλίσεις (για να χάσω ύψος) με διακοπές για να φυλλάξω ενέργεια μην τελειωσω τελείος αφού το πήρα
χαμπάρι (μπαταρίες) εγκαιρα.
Το σημαντικό βέβαια σε τέτοιες καταστάσεις είναι να μην χάσεις την ψυχραιμία σου
αλλιώς το έχεις χάσει το παιχνίδι πριν ακουμπήσεις την "μπάλα".
Τελευταίο "πατατράκ" ήταν με ανεμόπτερο που λόγο κατασκευής μοντέλου το υλικό
το όποιο ήταν κατασκευασμένη η V-tail ουρά δεν "έδενε" με την άτρακτο με αποτέλεσμα
να ξεκολλήσει και να χρησιμοποιήθουν τα σπόϊλερ σαν ελεβάιτορ (δυστυχώς μη πιστευτό αλλά αληθινό!!!!)
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Στο δεύτερο βίντεο που μας αναρτήθηκε νομίζω και εγώ ότι η μηχανή του πρέπει
να είναι πολυ σφυριγμένη με αποτέλεσμα την υπερθέρμνση της και τελικά την δια-
κοπή λειτουργίας της.
Δυστυχώς σε αυτού του τύπου αεροπλάνα που δεν έχουν ριναίο τροχό το μειονέκτημα
είναι ότι σε κάποιο μικρό εμπόδιο δεν συμπεριφέρονται με την τάση της υπερπήδησεις
και ο μόνος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να δουλεύει ο κινητήρας που φέρνει
αερόρευμα στα πηδάλια του elevator και του rudder και με τις ανάλογες χειριστικές
κινήσεις μπορείς να το επιτύχεις.
Βέβαια το αεροπλάνο (Hurricane) όπως βλέπετε από το βίντεο έρχετε με ταχύτητα
παρόλα αυτά είτε με μικρή ταχύτητα να ερχόταν το αποτέλεσμα θα ήταν δυστυχώς
το ίδιο (αναποδογύρισμα) εφόσον η μηχανή δεν δουλεύει.
Στο θέμα με την απογείωση θα πρέπει να επισημάνουμε ότι αγγίζουμε
τα αιλερον με πολύ "φοιδό" και μόνο αν ελιναι δυνατόν το rudder σε περίπτωση
στολαρίσματος στην απογείωση στην προσγείωση και γενικά στη πτήση
Το αποτέλεσμα που θα έχει η χρήση (πανικού) των αιλερον θα είναι απολύτος
καταστροφικό δημιούργωντας στο αεροπλάνο κατάσταση μη αναστρέψιμη και τελική
πτώση του.
Εγώ αυτό το φαινόμενο θα το παρομοίαζα με το γιο-γιο που με μιά ελάχιστη κίνηση
έχεις συντονισμό και τα γνωστά μη αρεστά αποτελέσματα
να είναι πολυ σφυριγμένη με αποτέλεσμα την υπερθέρμνση της και τελικά την δια-
κοπή λειτουργίας της.
Δυστυχώς σε αυτού του τύπου αεροπλάνα που δεν έχουν ριναίο τροχό το μειονέκτημα
είναι ότι σε κάποιο μικρό εμπόδιο δεν συμπεριφέρονται με την τάση της υπερπήδησεις
και ο μόνος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να δουλεύει ο κινητήρας που φέρνει
αερόρευμα στα πηδάλια του elevator και του rudder και με τις ανάλογες χειριστικές
κινήσεις μπορείς να το επιτύχεις.
Βέβαια το αεροπλάνο (Hurricane) όπως βλέπετε από το βίντεο έρχετε με ταχύτητα
παρόλα αυτά είτε με μικρή ταχύτητα να ερχόταν το αποτέλεσμα θα ήταν δυστυχώς
το ίδιο (αναποδογύρισμα) εφόσον η μηχανή δεν δουλεύει.
Στο θέμα με την απογείωση θα πρέπει να επισημάνουμε ότι αγγίζουμε
τα αιλερον με πολύ "φοιδό" και μόνο αν ελιναι δυνατόν το rudder σε περίπτωση
στολαρίσματος στην απογείωση στην προσγείωση και γενικά στη πτήση
Το αποτέλεσμα που θα έχει η χρήση (πανικού) των αιλερον θα είναι απολύτος
καταστροφικό δημιούργωντας στο αεροπλάνο κατάσταση μη αναστρέψιμη και τελική
πτώση του.
Εγώ αυτό το φαινόμενο θα το παρομοίαζα με το γιο-γιο που με μιά ελάχιστη κίνηση
έχεις συντονισμό και τα γνωστά μη αρεστά αποτελέσματα
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Μου φάνηκε λίγο πισόβαρο το μοντέλο και μόλις έριξε ταχύτητα στόλαρε κατευθείαν. Από τα λίγα που γνωρίζω αυτό νομίζω ότι έγινε!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
...με έπιασε η καρδιά μου...
...το άμοιρο το μοντέλο ήταν τόσο καλά φτιαγμένο που προσπαθούσε να πετάξει ακόμα και χωρίς ταχύτητα...ίσως να ήταν και λίγο πισώβαρο αλλά όχι σε σημείο να έχει ένα τόσο άδοξο τέλος...
... δυστυχώς ο κύριος προσπάθησε να κάνει "Harrier" με το Corsair...και μέχρι την πρόσκρουση δεν σταμάτησε να τραβά το stick του elevator...
...το άμοιρο το μοντέλο ήταν τόσο καλά φτιαγμένο που προσπαθούσε να πετάξει ακόμα και χωρίς ταχύτητα...ίσως να ήταν και λίγο πισώβαρο αλλά όχι σε σημείο να έχει ένα τόσο άδοξο τέλος...
... δυστυχώς ο κύριος προσπάθησε να κάνει "Harrier" με το Corsair...και μέχρι την πρόσκρουση δεν σταμάτησε να τραβά το stick του elevator...
-
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 07, 2011 6:34 pm
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Και εγώ θα ψηφίσω πισώβαρο, άρα το πρώτο του λάθος ήταν ο έλεγχος του σκάφους πριν την απογείωση. 2ο λάθος θα πώ την απο-προσγείωση με ούριο άνεμο (βλ. 2:08). Αυτό που παρατήρησα στην πτήση είναι οτι με γκάζι μπορούσε να πετάξει ίσια, συνεπώς είχε αρκετή κίνηση στο elevator να διορθώσει (όλα αυτά στην περίπτωση του πισώβαρου ή άλλης μηχανικής βλάβης). Όταν προσπάθησε να έρθει για προσγείωση ήταν πολύ κοντά και πολύ ψηλά απ τον διάδρομο και προσπάθησε να το φέρει με High Alpha αντί να ευθυγραμμιστεί με τον διάδρομο απο πιο μακρυά και αν κατέβει με nose down. Τέλος δεν χρησιμοποίησε τα Flaps για την προσγείωση. Αυτά μπορώ να διακρίνω απο το βίντεο με την μικρή εμπειρία μου, αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Η δική μου άποψη είναι πως απογειώθηκε χάλια με αρκετό elevator,χωρίς να εκμεταλευτεί τον διάδρομο απ' ότι μπορεσα να διακρίνω, και προσπάθησε να προσγειωθεί χωρίς ταχύτητα.Όσο το σκάφος είχε ταχύτητα στον αέρα κρατιόταν μια χαρά.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
O Αγγελος τα ειπε ολα...
Ο τύπος ειναι "κανγκουρας"!!
Απογειώνεται λές και πετάει 3D. Ευτυχώς ο ΜΟΚΙ τον κρατά.
Με το που στρίβει κόβει μοτερ!!!! Προφανώς λόγω του τσιρλί, του γλίστραγε η ΤΚ και δεν ήξερε τι εκανε.
Το κακόμοιρο το σκάφος αρνείται να πεθάνει και με το που βάζει μοτερ, ξαναπαίρνει υψος. Ελα όμως που ο "κάνγκουρ" του φυλάει πιο δυσκολα...
Κόβουμε μοτέρ στο ηπίνεμο (στον ούριο), στρίβουμε και τραβάμε το elevator σαν σκύλοι έως ότου να χάσει τελείως την στήριξη το φτερο...
`M`
R.I.P
Αντε παλικάρι μου πέτα κανα foam...
:D
Ο τύπος ειναι "κανγκουρας"!!
Απογειώνεται λές και πετάει 3D. Ευτυχώς ο ΜΟΚΙ τον κρατά.
Με το που στρίβει κόβει μοτερ!!!! Προφανώς λόγω του τσιρλί, του γλίστραγε η ΤΚ και δεν ήξερε τι εκανε.
Το κακόμοιρο το σκάφος αρνείται να πεθάνει και με το που βάζει μοτερ, ξαναπαίρνει υψος. Ελα όμως που ο "κάνγκουρ" του φυλάει πιο δυσκολα...
Κόβουμε μοτέρ στο ηπίνεμο (στον ούριο), στρίβουμε και τραβάμε το elevator σαν σκύλοι έως ότου να χάσει τελείως την στήριξη το φτερο...
`M`
R.I.P
Αντε παλικάρι μου πέτα κανα foam...
:D