Γιατί μπαμπά?
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
ESM Dornier DO-335 83" CRASH on takeoff. whttp://www.youtube.com/watch?v=d6-332C2GqQ
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Πιο μπροστόβαρος πεθαίνεις λέμε
-
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 07, 2011 6:34 pm
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
υπάρχει περίπτωση να είχε μεγαλύτερη ώση απ το πίσω μοτέρ και να μποστινό να λειτουργούσε σαν φρένο? παρατήρησα οτι δεν έριχνε μούρη ή ουρά απλά ήταν πολύ νευρικό το πίσω μέρος.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Κωστα προφανώς πισώβαρος θες να γράψεις
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Mogolos έγραψε: ↑Κωστα προφανώς πισώβαρος θες να γράψεις
Ναι ρε συ, τώρα το είδα, είχα βάλει την λέξη μπροστόβαρο στο "Add To Dictionary" και την έβαλε αντί του πισώβαρου.
Πάντως πραγματικά κρίμα στο μοντέλο.
Μοιάζει σα να του έφυγαν οι μπαταρίες από το σημείο που τις είχε στιρήξει διότι αν προσέξετε όταν είναι στα πιτ, όταν πάνε να το σηκώσουν από τις άκρες των φτερών αυτό γέρνει μπροστά.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Γιααά....να ζεσταθούμε λιγάκι........(O)##**:-\
http://www.youtube.com/watch?v=PzJEz0tazH8
Χμμ...Φτηνά τη γλύτωσε....>:(
http://www.youtube.com/watch?v=PzJEz0tazH8
Χμμ...Φτηνά τη γλύτωσε....>:(
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Φανερά πισώβαρο.
Τελικά εαν δούμε ολα τα βιδεακια που εχουν ανεβάσει θα βγάλουμε ενα σημαντικό συμπέρασμα:
στο 90% των περιπτώσεων που έχουμε πτώση, το σκάφος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΖΥΓΙΣΜΕΝΟ
Τελικά εαν δούμε ολα τα βιδεακια που εχουν ανεβάσει θα βγάλουμε ενα σημαντικό συμπέρασμα:
στο 90% των περιπτώσεων που έχουμε πτώση, το σκάφος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΖΥΓΙΣΜΕΝΟ
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Παρομοίως , - ιδίως στην φάση της προσγείωσης πάει πιο σούζα κι απο Καβασάκι - , πιστεύω ότι είναι πισώβαρο.
Πράγματι , Γιάννη ...τώρα που το λές :--)!!........ισχύει
και κατά τη γνώμη μου είναι ένα χρησιμότατο συμπέρασμα - μεταξύ άλλων - που βγαίνει απο τα βιντεάκια που μπαίνουν εδώ.
Ας φροντίζουμε πάντα , το ζύγισμα του μοντέλλου να είναι ακριβές.
Πράγματι , Γιάννη ...τώρα που το λές :--)!!........ισχύει
και κατά τη γνώμη μου είναι ένα χρησιμότατο συμπέρασμα - μεταξύ άλλων - που βγαίνει απο τα βιντεάκια που μπαίνουν εδώ.
Ας φροντίζουμε πάντα , το ζύγισμα του μοντέλλου να είναι ακριβές.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
http://www.military.com/video/commer...2902852191001/
πολυ καλη εντυπωση μου εκανε απο την πρωτη στιγμη που ειδα το βιντεο ο πιλότος του Boeing 777 της Emirates
ο οποίος αν και έχει "ακουμπήσει" διάδρομο καταλαβαινει ότι δεν θα μπορέσει να "ισιώσει" το αεροπλάνο και κανει το αυτονοητο
εκεινο το δευτερολεπτο που ο εγκεφαλος δεν τον σπρωχνει να επιμεινει στην προσγειωση ειναι και τα καθοριστικο για την τυχη του αεροσκαφους
Οι ισχυροί πλευρικοί άνεμοι συχνά ειναι μεγάλο πρόβλημα για τους πιλότους που επιχειρούν προσγείωση
(ανεξαρτητα απο τον ογκο του αεροσκαφους )δεν αστειεύονται και απαιτούν σεβασμό
μπραβο στον πιλοτο:>)
πολυ καλη εντυπωση μου εκανε απο την πρωτη στιγμη που ειδα το βιντεο ο πιλότος του Boeing 777 της Emirates
ο οποίος αν και έχει "ακουμπήσει" διάδρομο καταλαβαινει ότι δεν θα μπορέσει να "ισιώσει" το αεροπλάνο και κανει το αυτονοητο
εκεινο το δευτερολεπτο που ο εγκεφαλος δεν τον σπρωχνει να επιμεινει στην προσγειωση ειναι και τα καθοριστικο για την τυχη του αεροσκαφους
Οι ισχυροί πλευρικοί άνεμοι συχνά ειναι μεγάλο πρόβλημα για τους πιλότους που επιχειρούν προσγείωση
(ανεξαρτητα απο τον ογκο του αεροσκαφους )δεν αστειεύονται και απαιτούν σεβασμό
μπραβο στον πιλοτο:>)
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Πώ...τρομακτική προσέγγιση , πράγματι μπράβο στον Πιλότο.
Μου θύμησε ένα αντίστοιχο βίντεο που είχε γίνει πολύ γνωστό , βασικά γιατί το είχαν δείξει τα κανάλια στα δελτία ειδήσεων.
http://www.youtube.com/watch?v=jfB4xyM7tMw
Στην αρχή του thread , έχει ποστάρει ο Μάριος Παπαδόπουλος επίσης ένα πολύ καλό.
http://www.petame.gr/forumv/showpost.php?p=67008&postcount=4
Μου θύμησε ένα αντίστοιχο βίντεο που είχε γίνει πολύ γνωστό , βασικά γιατί το είχαν δείξει τα κανάλια στα δελτία ειδήσεων.
http://www.youtube.com/watch?v=jfB4xyM7tMw
Στην αρχή του thread , έχει ποστάρει ο Μάριος Παπαδόπουλος επίσης ένα πολύ καλό.
http://www.petame.gr/forumv/showpost.php?p=67008&postcount=4
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
πραγματικα τρομερο το βιντεο του sukhoi.su29
ειναι ακομη ποιο ενδεικτικο για τον ρολο των πλευρικων ανεμων την στιγμη της προσγειωσης
μια πολυ ευκολη προσεγγιση θα ηταν να πουμε πολυ ατυχος χειρισμος του aileron και να τελειωναμε
πραγματι ο αερας εκανε χοντρο παιχνιδι με το ενα φτερο του αεροσκαφους
αλλα με λιγο ψαξιμο που εκανα βρηκα οτι υπαρχει μομφη για λαθος πληροφοριες προς τον πιλοτο απο το πυργο ελεγχου και για λαθος διαδρομο προσγειωσης
"οποτε μπορει να εχουμε και τις δυο οψεις του νομισματος "
ειναι ακομη ποιο ενδεικτικο για τον ρολο των πλευρικων ανεμων την στιγμη της προσγειωσης
μια πολυ ευκολη προσεγγιση θα ηταν να πουμε πολυ ατυχος χειρισμος του aileron και να τελειωναμε
πραγματι ο αερας εκανε χοντρο παιχνιδι με το ενα φτερο του αεροσκαφους
αλλα με λιγο ψαξιμο που εκανα βρηκα οτι υπαρχει μομφη για λαθος πληροφοριες προς τον πιλοτο απο το πυργο ελεγχου και για λαθος διαδρομο προσγειωσης
"οποτε μπορει να εχουμε και τις δυο οψεις του νομισματος "
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3471
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας