bladeskiller έγραψε: ↑Αν όμως ,λόγω της υπερκαταπόνησης, ξεχαρβαλώσει εσωτερικά του φτερού το κομμάτι που κρατάει τη βίδα ,τότε πολύ απλά το φτερό είναι πλέον ελεύθερο να συρθεί έξω εξαιτίας της φυγοκέντρου ,που αναπτύσεται κατά την περιδίνηση.
Για να "ξεχαρβαλώσει" αυτό το σημείο, σημαίνει ότι η ζημιά είναι πολύ μεγαλύτερη σε άλλο σημείο(πάνω σε νομείς ή στο σταθερό σημέιο πάνω στο φτερό που βιδώνει η βίδα), οπότε το φτερό θα είχε καταστραφεί δομικά, και θα είχε διαλυθεί στην απογείωση προσπαθώντας να σηκώσει το βάρος του α/π! Επειδή η δύναμη σε αυτή τη βίδα είναι προς τα έξω(υπάρχουν 2 σωλήνες ή υποδοχές για να αποτρέπουν την περιστροφή του φτερού στο άξονά του) υπάρχουν λίγες περιπτώσεις για να ξεκουμπώσει το φτερό.
1) Να ξεχάσεις να την βάλεις
2) Να έχεις κανει βλακεία στο βίδωμα και να έχει φάγωθεί κάποιο σπείρωμα(ή λόγω αρκετής χρήσης και όχι ακροβατικών), οπότε με τους κραδασμους να φύγει η βίδα(και όχι λόγω των δυνάμεων που ασκούνται).
Προφανώς η δύναμη που ασκείται προς τα έξω ειναι μεγαλύτερη σε αυτό το α/π από άλλα λόγω του βάρους του κινητήρα, αλλά και η βίδα είναι προφανώς κατάλληλη(ανεξαρτήτως "ακροβατικών")!