Γιατί μπαμπά?
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
χμ....λές να υπάρχει διαφορετική συμπεριφορά μεταξύ πραγματικού και μοντέλων......??
(ενδιαφερότατο το θέμα )
(ενδιαφερότατο το θέμα )
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
πηγαίνει με τον άνεμο πίσω του και πλάι
standard διαδικασία αναφέρεται σε όλα τα φυλλάδια taxiing
standard διαδικασία αναφέρεται σε όλα τα φυλλάδια taxiing
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Ο Τρύφωνας τα έχει αναφέρει αρκετές φορές _Β_Ο
με λίγο googlάρισμα να και φώτο
με λίγο googlάρισμα να και φώτο
- Συνημμένα
-
- 125627_html_6490af14.jpg (86.54 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 125627_html_m734c9cae.gif (23.18 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 125627_html_8adb7fa.gif (21.99 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
-
- 125627_html_7b34b4dd.gif (25.07 KiB) Προβλήθηκε 80 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Πολύ καλό το μάθημα Αντώνη....#**
Οδηγός taxiing....χρησιμότατο το γκράφικ...
Οδηγός taxiing....χρησιμότατο το γκράφικ...
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Ναι απλά στο βιντεο δεν προσεξα αερα, για αυτό και μου έκανε εντύπωση
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Mogolos έγραψε: ↑Ναι απλά στο βιντεο δεν προσεξα αερα, για αυτό και μου έκανε εντύπωση
ωραίο το βίντεο ,έβγαλε λουκουμάκι...._P_P
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
ας μελετήσουμε λίγο.......πλησιάζει και το Σουκού.....
νάμαστε και φρόνιμοι πιλότοι........whttp://www.youtube.com/watch?v=mC6iqsbPAzE
νάμαστε και φρόνιμοι πιλότοι........whttp://www.youtube.com/watch?v=mC6iqsbPAzE
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Κάκης ποιότητας το βίντεο και δεν φαίνεται κάτι αλλά λίγο πριν το μοιραίο, υπάρχουν κάποια αναφωνητά που ισως να σημαίνει ότι κάτι έπεσε από το μοντέλο.....
Ισως 1 από τις 8 τουμπίνες.
Γενικά φαινότανε πολύ οριακή η πτήση του στην απογείωση.
Ισως 1 από τις 8 τουμπίνες.
Γενικά φαινότανε πολύ οριακή η πτήση του στην απογείωση.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Αντρέα ...κι εγώ νόμιζα ότι στην απογείωση θα στολάριζε....
το ξέρω το βίντεο είναι χάλια , μάλλον παμπάλαιο...αλλά τα γιγάντια αυτά τέρατα όταν παθαίνουν τέτοια , σου σηκώνεται η τρίχα , ......με την αργή scale πτήση που κάνουν νομίζεις ότι συντρίβεται ένα αληθινό.
το ξέρω το βίντεο είναι χάλια , μάλλον παμπάλαιο...αλλά τα γιγάντια αυτά τέρατα όταν παθαίνουν τέτοια , σου σηκώνεται η τρίχα , ......με την αργή scale πτήση που κάνουν νομίζεις ότι συντρίβεται ένα αληθινό.
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Ενα αεροπλάνο αυτού του μεγέθους το οποίο έχει μια scale αναλογία ισχύος βάρους (μιλάμε για ένα βομβαρδιστικό όχι το σουκόι του τρελορώσου) είναι λογικό να φαίνεται πολύ υποκίνητο σε σχέση με τα αεροπλάνα που έχουμε συνηθίσει. Αυτό σημαίνει ότι κάποια πράγματα θέλουν προσοχή γιατί δεν υπάρχει η δύναμη, που σώζει την κατάσταση από πάσα νόσο και πάσα λαλακία.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση το σφάλμα ήταν η απότομη αριστερή στροφή χωρίς όμως να υπάρχει η ανάλογη δύναμη ,για να κρατήσει το αεροπλάνο την ταχύτητά του. Λογικό. Βαρύ βομβαρδιστικό ή επιβατικό δεν παίρνει στροφές με τέτοιες κλίσεις και να υπάρχει και η απαίτηση να κρατήσει το ύψος του.
Αν λοιπόν αυτή η κλίση δεν οφείλεται σε μηχανικό πρόβλημα, τότε αποτελεί σοβαρό σφάλμα. Το επόμενο λάθος είναι που ,προφανώς, προσπαθεί να κρατήσει το ύψος με το elevator όταν βλέπει το αεροπλάνο να ρίχνει μύτη στη στροφή με τέτοια κλίση. Το σωστό θα ήταν να το αφήσει να χάσει ύψος και ,ταυτόχρονα, να ισιώσει κάπως τα φτερά για να βρει το αεροπλάνο την ισοροπία του. Στη συνέχεια μπορούσε να ξαναπάρει ύψος και να πάρει και τη στροφή αλλά πιο ανοιχτά.
Ισως να έπαιξε κάποιο ρόλο και το ζύγισμα ,μια και ένα υπερβολικά μπροστόβαρο τζετ μπορεί να αποδειχθεί εξίσου θανατηφόρο με ένα υπερβολικά πισώβαρο ,ακριβώς γιατί έχει πολύ έντονη τάση να ρίχνει μύτη στις στροφές.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η κλίση στην αριστερή στροφή είναι υπερβολική για τέτοιο αεροπλάνο.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση το σφάλμα ήταν η απότομη αριστερή στροφή χωρίς όμως να υπάρχει η ανάλογη δύναμη ,για να κρατήσει το αεροπλάνο την ταχύτητά του. Λογικό. Βαρύ βομβαρδιστικό ή επιβατικό δεν παίρνει στροφές με τέτοιες κλίσεις και να υπάρχει και η απαίτηση να κρατήσει το ύψος του.
Αν λοιπόν αυτή η κλίση δεν οφείλεται σε μηχανικό πρόβλημα, τότε αποτελεί σοβαρό σφάλμα. Το επόμενο λάθος είναι που ,προφανώς, προσπαθεί να κρατήσει το ύψος με το elevator όταν βλέπει το αεροπλάνο να ρίχνει μύτη στη στροφή με τέτοια κλίση. Το σωστό θα ήταν να το αφήσει να χάσει ύψος και ,ταυτόχρονα, να ισιώσει κάπως τα φτερά για να βρει το αεροπλάνο την ισοροπία του. Στη συνέχεια μπορούσε να ξαναπάρει ύψος και να πάρει και τη στροφή αλλά πιο ανοιχτά.
Ισως να έπαιξε κάποιο ρόλο και το ζύγισμα ,μια και ένα υπερβολικά μπροστόβαρο τζετ μπορεί να αποδειχθεί εξίσου θανατηφόρο με ένα υπερβολικά πισώβαρο ,ακριβώς γιατί έχει πολύ έντονη τάση να ρίχνει μύτη στις στροφές.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, η κλίση στην αριστερή στροφή είναι υπερβολική για τέτοιο αεροπλάνο.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Κώστα,
σωστή η παρατήρηση αλλά η αριστερή στροφή δεν ήταν ηθελημένη πιστεύω.
Φαίνεται να σκάει κάτι στο 1.20-1.23 και να αφήνει καπνό πίσω. Ίσως γι' αυτό είναι οι φωνές. Μάλλον έχασε ισχύ στο αριστερό φτερό και μετά δεν μπορούσε να το κρατήσει για τους λόγους που εξήγησες.
σωστή η παρατήρηση αλλά η αριστερή στροφή δεν ήταν ηθελημένη πιστεύω.
Φαίνεται να σκάει κάτι στο 1.20-1.23 και να αφήνει καπνό πίσω. Ίσως γι' αυτό είναι οι φωνές. Μάλλον έχασε ισχύ στο αριστερό φτερό και μετά δεν μπορούσε να το κρατήσει για τους λόγους που εξήγησες.
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Γιαυτό έγραψα "αν δεν είναι μηχανικό πρόβλημα". Κοιτώντας το βίντεο ξανά και ξανά, μόλις που διακρίνεται αυτός ο καπνός. Αν δεν ξεγελάει το βίντεο (δεν είναι και της καλύτερης ποιότητας) τότε μάλλον πρόκειται για flame out κάποιας τουρμπίνας. Από κει και πέρα, το θέμα είναι αν έχασε μόνο τη μία τουρμπίνα ή όλες του ίδιου φτερού. Στην πρώτη περίπτωση σώζεται η κατάσταση στη δεύτερη όμως υπάρχει μεγάλο θέμα με τα τετρακινητήρια ή τα οκτακινητήρια, που έχουν τους κινητήρες ανά ζευγάρια στις γόνδολες. Αν λειτουγρούν μόνο οι δύο κινητήρες του ίδιου φτερού, λόγω της τοποθέτησής τους, το συνιστάμενο κέντρο έλξης μετατοπίζεται πολύ μακρυά από την άτρακτο και ,ειδικά με σχετικά μικρή ταχύτητα ,δεν μπορεί να κρατηθεί σε ισοροπία με το rudder αν δεν μειωθεί δραστικά η ισχύς οπότε έτσι κι αλλιώς το αεροπλάνο δεν μπορεί πλέον να κρατήσει το ύψος του. Εκτός κι αν υπάρχει μεγάλο περιθώριο ύψους για βουτιά ώστε να αποκτήσει ταχύτητα ,μπας και μπορέσει το rudder να κρατήσει.
Πάντως ,επειδή το βίντεο είναι παλιό ,νομίζω ότι είχα δει πως χρησιμοποιεί οκτώ τουρμπίνες, ανά δύο σε κάθε γόνδολα. Αν χάσεις μια τουρμπίνα από τις οκτώ δεν τρέχει τίποτα και ,επειδή το βρίσκω πολύ απίθανο να παρουσίασαν βλάβη όλες οι τουρμπίνες του ενός φτερού ταυτόχρονα, υποθέτω ότι χρησιμοποιούσε κοινό τεπόζιτο και πιθανώς κοινή αεροπαγίδα για τις τουρμπίνες του ενός φτερού ,με κοινό σωλήνα τροφοδοσίας που διακλαδωνόταν στις εισόδους των αντλιών τροφοδοσίας της κάθε τουρμπίνας. Οπότε ,αν όντως έσβησαν όλες οι τουρμπίνες του ενός φτερού ,το πρόβλημα θα πρέπει να ήταν στην κεντρική σωλήνωση.
Για να πω την αλήθεια, ο καπνός που βγήκε δεν μοιάζει με αυτόν που θα έβγαινε αν έσβηναν όλες μαζί. Εξάλλου ,επειδή τα μήκη των σωλήνων μετά τη διακλάδωση δεν μπορεί να είναι ακριβώς τα ίδια ούτε ολες οι τουρμπίνες να έχουν ακριβώς την ίδια κατανάλωση ,δεν μπορεί να έσβησαν ακριβώς την ίδια στιγμή. Κάποια θα έπιανε αέρα πρώτη ,κάποια δεύτερη κλπ. Θα βλέπαμε δηλαδή περισσότερες από μία τουφες καπνού και όχι μόνο μία.
Αυτό θέτει μία ακόμη εκδοχή. Οτι δηλαδή έσβησε μια τουρμπίνα, αυτό δεν δημιούργησε πρόβλημα ,αλλά ο χειριστής πιθανόν να φοβήθηκε μην χάσει και άλλες και ,στην προσπάθειά του να κάνει μια βιαστική προσγείωση ,πήρε εκείνη τη μοιραία απότομη στροφή. Who knows?
Πάντως ,επειδή το βίντεο είναι παλιό ,νομίζω ότι είχα δει πως χρησιμοποιεί οκτώ τουρμπίνες, ανά δύο σε κάθε γόνδολα. Αν χάσεις μια τουρμπίνα από τις οκτώ δεν τρέχει τίποτα και ,επειδή το βρίσκω πολύ απίθανο να παρουσίασαν βλάβη όλες οι τουρμπίνες του ενός φτερού ταυτόχρονα, υποθέτω ότι χρησιμοποιούσε κοινό τεπόζιτο και πιθανώς κοινή αεροπαγίδα για τις τουρμπίνες του ενός φτερού ,με κοινό σωλήνα τροφοδοσίας που διακλαδωνόταν στις εισόδους των αντλιών τροφοδοσίας της κάθε τουρμπίνας. Οπότε ,αν όντως έσβησαν όλες οι τουρμπίνες του ενός φτερού ,το πρόβλημα θα πρέπει να ήταν στην κεντρική σωλήνωση.
Για να πω την αλήθεια, ο καπνός που βγήκε δεν μοιάζει με αυτόν που θα έβγαινε αν έσβηναν όλες μαζί. Εξάλλου ,επειδή τα μήκη των σωλήνων μετά τη διακλάδωση δεν μπορεί να είναι ακριβώς τα ίδια ούτε ολες οι τουρμπίνες να έχουν ακριβώς την ίδια κατανάλωση ,δεν μπορεί να έσβησαν ακριβώς την ίδια στιγμή. Κάποια θα έπιανε αέρα πρώτη ,κάποια δεύτερη κλπ. Θα βλέπαμε δηλαδή περισσότερες από μία τουφες καπνού και όχι μόνο μία.
Αυτό θέτει μία ακόμη εκδοχή. Οτι δηλαδή έσβησε μια τουρμπίνα, αυτό δεν δημιούργησε πρόβλημα ,αλλά ο χειριστής πιθανόν να φοβήθηκε μην χάσει και άλλες και ,στην προσπάθειά του να κάνει μια βιαστική προσγείωση ,πήρε εκείνη τη μοιραία απότομη στροφή. Who knows?
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
bladeskiller έγραψε: ↑Οτι δηλαδή έσβησε μια τουρμπίνα, αυτό δεν δημιούργησε πρόβλημα ,αλλά ο χειριστής πιθανόν να φοβήθηκε μην χάσει και άλλες και ,στην προσπάθειά του να κάνει μια βιαστική προσγείωση ,πήρε εκείνη τη μοιραία απότομη στροφή. Who knows?
Οντως έχει 8 wren. Το βίντεο φαίνονται 2 λάμψεις 1.22 και 1.23.
Μάλλον έχασε τις 2 από τις 4 του αριστερού φτερού και δεν μπορούσε/δεν πρόλαβε να το μαζέψει.
Δε νομίζω να έκανε στροφή προς τ'α αριστερά γιά προσγείωση.
-
- Δημοσιεύσεις: 215
- Εγγραφή: Παρ Μάιος 28, 2010 5:20 pm
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Απο το μόνο σχόλιο που δίνει ,ότι δηλαδή επιχειρείται tοο short landing ,και χωρίς να μπορούμε να δούμε και τον διάδρομο........
η γνώμη μου είναι :
....φαίνεται να έρχεται καλά ,αλλά σαν να χτυπά πρώτα ο πίσω τροχός απότομα ,οπότε μπρουμουτίζει εξίσου απότομα με τους δυο μπροστινούς και πάλι χτυπάει και αναπηδάει.
Ίσως επειδή είχε πολύ χαμηλή ταχύτητα λόγω too-short landing η οποία μειώνεται ακόμη περισσότερο με τα δυο χτυπήματα (πίσω τροχός - μπροστινοί ) στην δεύτερη αναπήδηση που διαρκεί λίγο παραπάνω , stall-άρει το αριστερό φτερό του .........
Η εντύπωση που δίνεται είναι ότι ο διάδρομος είναι σε κακό χάλι , ανισόπεδος με πολλά φαγώματα κλπ..
η γνώμη μου είναι :
....φαίνεται να έρχεται καλά ,αλλά σαν να χτυπά πρώτα ο πίσω τροχός απότομα ,οπότε μπρουμουτίζει εξίσου απότομα με τους δυο μπροστινούς και πάλι χτυπάει και αναπηδάει.
Ίσως επειδή είχε πολύ χαμηλή ταχύτητα λόγω too-short landing η οποία μειώνεται ακόμη περισσότερο με τα δυο χτυπήματα (πίσω τροχός - μπροστινοί ) στην δεύτερη αναπήδηση που διαρκεί λίγο παραπάνω , stall-άρει το αριστερό φτερό του .........
Η εντύπωση που δίνεται είναι ότι ο διάδρομος είναι σε κακό χάλι , ανισόπεδος με πολλά φαγώματα κλπ..