Γιατί μπαμπά?
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Από το 2,27 λεπτό και μετά φαίνεται ότι και τα δυο aileron είναι προς τα επάνω. Αρα είναι αυτό που λεει ο ankon.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Mogolos έγραψε: ↑Επέμενε όσο θες.
Τι να σου εξηγήσω σε Μάριε. Μπορεί απλά να ήθελε τριμάρισμα.
Το αεροπλάνο στολάρει και πέφτει απλά και ωραία, όπως θα έκανε οποιοδήποτε αεροπλάνο σε αυτή την ταχύτητα και με αυτή την γωνία προσβολής.
Το οτι το ΚΒ είναι στο ραδερ προφανώς για σενα δεν παίζει κανεναν ρόλο. Αν θες μπορώ να σου περιγράψω τι κάνει το αεροπλάνο και όταν δεν το πιανει η κάμερα.
Απλά σκέψου ότι το σκάφος ειναι σε δεξια στροφή και ρίχνει το αριστερό φτερό.
Προφανώς αυτό για σενα δεν ειναι στολάρισμα ειναι φυγούρα 3D!!!!
Όσο αφορά μοτέρ, προπέλες κλπ συμφωνώ με αυτά που λές
Δες λοιπόν το δικό μου βίντεο και πρόσεξε το καλά μέχρι το 00:20 που στολάρει
και πρόσεξε το καλά τι εξήγηση θα δώσεις γιατί εγώ δεν είμαι κανένας άσχετος.
Αν θα δεις λοιπόν παρόλα αυτά το γλύτωσα!!!!!!!!!και μην ακούσω ότι απλά
ήταν μικρό το μοντέλο!!
Οταν "κατέβηκα" το διαπίστωσα τι συμβαίνει αφού μου το μαρτύρησε και η
προσγείωση του !!!!!!! ενώ καθόλη την δίαρκεια της πτήσεις με "τράβαγε" δεξιά και αυτό που έκανα ήταν να αυξήσω την κανονική ταχύτητα πλέυσης του και να κάνω όσο το δυνατόν μόνο δεξιές στροφές (από εκεί που με τραβούσε)
https://www.youtube.com/watch?v=dzNv10CkRtI&list=UUnQR1RwlyQcUoE8DnuV3ewg
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Οποιος το βρεί τι είχε πάθει το μοντέλο και "αληθώρησε" θα έχει τραπέζι δωρεάν
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Λοιπόν για σας πω τι έγινε και να το πάρει το ποτάμι αφού περίμενα νομίζω αρκετά.
Η αιτία ήταν ότι οι πλωτήρες είχαν αποθηκευτεί στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου καθ΄ όλη
την διάρκεια της ημέρας σε μη σκιερό μέρος σε κοντινή παραλία που πήγαμε με την γυναίκα
μου για μπάνιο.
Οταν λοιπόν τελειώσαμε το μπάνιο και όπως το είχαμε συμφωνήσει πήγαμε στο κωπηλάτοδρόμιο του Μαραθώνα το απόγευμα όπου θα έκανα πτήση με λήψη του μέρους από
την καινούργια κάμερα μου.
Συνολικά έγιναν 3 (τρεις) πτήσεις χωρίς το αεροπλάνο να βγεί από το νερό.
Με την ζέστη που επικρατούσε λοιπόν στο μπορμπαγκάζ η κόλλα με την οποία οι πλωτήρες
είναι κολλημένοι, ξεράθηκε τόσο, με αποτέλεσμα να "ανοίξουν" από κάτω.
Κατά τις πρώτες πτήσεις το αεροπλάνο και ειδικότερα οι πλωτήρες δεν είχαν κανένα
πρόβλημα!!!!!
Οταν όμως ετοιμαζόμουν για την τελευταία πτήση το αεροπλάνο παρέμεινε αρκετή
ώρα χωρίς να πλεύσει με αποτέλεσμα ο δεξιός πλωτήρας που είχε και το μεγαλύτερο
πρόβλημα να γεμίσει με νερό !!!!!
Οχι μόνο το αεροπλάνο ήταν βαρύτερο κατά πολύ αλλά επειδή οι μεταλλικοί σύνδεσμοι
ήταν ελαστικοί άλλαξε μέχρι και η γεωμετρία απο αεροδυναμικής απόψεως με αποτέλεσμα
να "κρέμετε" ο ένας (δεξιός) πλωτήρας περισσότερο σε G.
Το αποτέλεσμα ήταν στο 00:20 το αεροπλάνο ενώ ήθελα αρχικά να πάει αριστερά αυτό να
"αληθωρίσει" να πάρει κλίση δεξιά και να "κάνει" την άτρακτο του φρένο (τεχνική σταυρώματος πηδαλίων για να μειώσουμε το ύψος και την ταχύτητα του αεροπλάνου απότομα κάνωντας την ίδια την άτρακτο του αεροπλάνου ,αερόφρενο) και το αποτέλεσμα που ώς συνήθως καρφώνονται τα αεροπλανα να στολάρει.
Ελπίζω λοιπόν να σας κάλυψα και επιτέλους να είμαστε πιο προσεχτικοί και να μην τα ισοπεδόνουμε όλα.
Η αιτία ήταν ότι οι πλωτήρες είχαν αποθηκευτεί στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου καθ΄ όλη
την διάρκεια της ημέρας σε μη σκιερό μέρος σε κοντινή παραλία που πήγαμε με την γυναίκα
μου για μπάνιο.
Οταν λοιπόν τελειώσαμε το μπάνιο και όπως το είχαμε συμφωνήσει πήγαμε στο κωπηλάτοδρόμιο του Μαραθώνα το απόγευμα όπου θα έκανα πτήση με λήψη του μέρους από
την καινούργια κάμερα μου.
Συνολικά έγιναν 3 (τρεις) πτήσεις χωρίς το αεροπλάνο να βγεί από το νερό.
Με την ζέστη που επικρατούσε λοιπόν στο μπορμπαγκάζ η κόλλα με την οποία οι πλωτήρες
είναι κολλημένοι, ξεράθηκε τόσο, με αποτέλεσμα να "ανοίξουν" από κάτω.
Κατά τις πρώτες πτήσεις το αεροπλάνο και ειδικότερα οι πλωτήρες δεν είχαν κανένα
πρόβλημα!!!!!
Οταν όμως ετοιμαζόμουν για την τελευταία πτήση το αεροπλάνο παρέμεινε αρκετή
ώρα χωρίς να πλεύσει με αποτέλεσμα ο δεξιός πλωτήρας που είχε και το μεγαλύτερο
πρόβλημα να γεμίσει με νερό !!!!!
Οχι μόνο το αεροπλάνο ήταν βαρύτερο κατά πολύ αλλά επειδή οι μεταλλικοί σύνδεσμοι
ήταν ελαστικοί άλλαξε μέχρι και η γεωμετρία απο αεροδυναμικής απόψεως με αποτέλεσμα
να "κρέμετε" ο ένας (δεξιός) πλωτήρας περισσότερο σε G.
Το αποτέλεσμα ήταν στο 00:20 το αεροπλάνο ενώ ήθελα αρχικά να πάει αριστερά αυτό να
"αληθωρίσει" να πάρει κλίση δεξιά και να "κάνει" την άτρακτο του φρένο (τεχνική σταυρώματος πηδαλίων για να μειώσουμε το ύψος και την ταχύτητα του αεροπλάνου απότομα κάνωντας την ίδια την άτρακτο του αεροπλάνου ,αερόφρενο) και το αποτέλεσμα που ώς συνήθως καρφώνονται τα αεροπλανα να στολάρει.
Ελπίζω λοιπόν να σας κάλυψα και επιτέλους να είμαστε πιο προσεχτικοί και να μην τα ισοπεδόνουμε όλα.
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3433
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Τα σχολεία ξεκίνησαν _Β_Ο R:/.....γιαααα να συγκεντρωθούμε...όλοι...._P_P
http://www.youtube.com/watch?v=TlktftGZqkc
http://www.youtube.com/watch?v=TlktftGZqkc
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Ε, δεν υπάρχουν και πολλά να πεί κανείς. Κλασική πτώση από stall με το σκάφος να μην έχει ταχύτητα και τον χειριστή να τραβάει up σαν σκύλος `M`
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
https://www.youtube.com/watch?v=T6ZGta2El_I
μακριά απο εμάς τέτοια περιστατικά....(πάλι καλά που ττο κεφάλι του έμεινε στην θέση του)w
μακριά απο εμάς τέτοια περιστατικά....(πάλι καλά που ττο κεφάλι του έμεινε στην θέση του)w
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3433
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
...Λαιμητόμος....
Τρομακτικό πραγματικά....(χωρίς καθόλου πλάκα)
καλό είναι να μπαίνουν και τέτοια βίντεο που και που , γιατί πολλές φορές έστω και άθελά μας, ξεχνάμε πως ο Αερομοντελλισμός .........Δεν είναι παιχνίδι.
Για τον φιλαράκο , μιας και δεν αποκεφαλίστηκε...... , θα επιτρεπόταν νομίζω να βάλουμε και το κατάλληλο εικονίδιο.....(ξέρετε ποιό) βλέποντας ιδίως και το παιδάκι που υπάρχει δίπλα του και τρέχει να σωθεί...
Νομίζω ότι ο ίδιος πήρε πλέον ένα σκληρό μάθημα .... που θα φανεί σωτήριο στο μέλλον w
Τρομακτικό πραγματικά....(χωρίς καθόλου πλάκα)
καλό είναι να μπαίνουν και τέτοια βίντεο που και που , γιατί πολλές φορές έστω και άθελά μας, ξεχνάμε πως ο Αερομοντελλισμός .........Δεν είναι παιχνίδι.
Για τον φιλαράκο , μιας και δεν αποκεφαλίστηκε...... , θα επιτρεπόταν νομίζω να βάλουμε και το κατάλληλο εικονίδιο.....(ξέρετε ποιό) βλέποντας ιδίως και το παιδάκι που υπάρχει δίπλα του και τρέχει να σωθεί...
Νομίζω ότι ο ίδιος πήρε πλέον ένα σκληρό μάθημα .... που θα φανεί σωτήριο στο μέλλον w
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Παρολαυτα ακομη και τωρα υπαρχουν ανθρωποι που "ξερουν αυτοι και δεν θα τους συμβει ποτε" και πετανε αναμεσα σε ασχετο κοσμο στο ΣΕΦ, μιλαω για πτησεις με θερμικα ελικοπτερα. Στο σημειο κατεβαινουν πολλοι πολιτες, οχι αερομοντελιστες, που εχουν αγνοια κινδυνου και απλα πανε βολτα με το παιδι τους, κανουν βολτα τον σκυλο, τρεχουν, κανουν ποδηλατο.
Ελπιζω οτι δεν θα κουκουλωθει και αυτο εδω σαν μια "αξιολογηση απο συλλογο" προσπαθεια συστασης μοντελοδρομιου. Ας φερθουμε πιο ωριμα απο το προσφατο παρελθον.
Ελπιζω οτι δεν θα κουκουλωθει και αυτο εδω σαν μια "αξιολογηση απο συλλογο" προσπαθεια συστασης μοντελοδρομιου. Ας φερθουμε πιο ωριμα απο το προσφατο παρελθον.
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
ωραίο βίντεο..
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3433
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
B-52 Approach And Landing.
Στο 0:24' ο πιλότος ,ρίχνει μια "σκουντιά" ......:./>,<στον ώμο του co-pilot.
"Γιατί μπαμπά..?" :-\ Έκανε κάποιο λάθος....ή για πλάκα...?
Διαβάστε και τα διάφορα που λέγονται στα σχόλια ,βάλτε και λίγο φαντασία ..και νομίζω ότι θα έχουμε χιούμορ.
https://www.youtube.com/watch?v=F-ZhbieXfqM
Στο 0:24' ο πιλότος ,ρίχνει μια "σκουντιά" ......:./>,<στον ώμο του co-pilot.
"Γιατί μπαμπά..?" :-\ Έκανε κάποιο λάθος....ή για πλάκα...?
Διαβάστε και τα διάφορα που λέγονται στα σχόλια ,βάλτε και λίγο φαντασία ..και νομίζω ότι θα έχουμε χιούμορ.
https://www.youtube.com/watch?v=F-ZhbieXfqM
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Κατόπιν άμεσης σύγκλησης και έκτακτης συνεδρίασης της τεχνικής επιτροπής του Κ.Σ.αναφορικά με το εν λόγω βιντεο και αφου ελήφθησαν υπόψη ολα τα προσφερόμενα δεδομένα , ο τεχνικός διευθυντης του Κ.Σ. Χρήστος Καρυτινος υπέγραψε το κάτωθι πόρισμα: ο συγκυβερνήτης e prits.......!!!!!!
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3433
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
:D:D...χαχαχα εύγε ...πράγματι είναι ένα από τα πιθανά σενάρια...
Οπότε λογικό είναι ο captain να "φλόμωσε" :-?....και να "μπούφλισε" ελαφρώς τον co-pilot.
Μπράβο στους τεχνικούς και πραγματογνώμονες του Κοσμοδρόμιου των Σπάτων. Άξιοι...
:/)-
..χμ...για να δούμε τι άλλο θα σκεφτούμε...
Οπότε λογικό είναι ο captain να "φλόμωσε" :-?....και να "μπούφλισε" ελαφρώς τον co-pilot.
Μπράβο στους τεχνικούς και πραγματογνώμονες του Κοσμοδρόμιου των Σπάτων. Άξιοι...
:/)-
..χμ...για να δούμε τι άλλο θα σκεφτούμε...
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3433
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Γιατί μπαμπά?
Καλή συλλογή...mog...
Νομίζω στολαρίσματα τα περισσσότερα
...... λίγο περίεργο το corsair στο 1.14' αν και με ένα σκέλος , φαίνεται να έρχεται όμορφα...
ξαφνικά "την ψωνίζει"....τι να έγινε ??
Ακόμη εντυπωσιακό το knife στο τέλος ...αδύνατο να φανταστείς ότι θα διαλυόταν ολοσχερώς.
Νομίζω στολαρίσματα τα περισσσότερα
...... λίγο περίεργο το corsair στο 1.14' αν και με ένα σκέλος , φαίνεται να έρχεται όμορφα...
ξαφνικά "την ψωνίζει"....τι να έγινε ??
Ακόμη εντυπωσιακό το knife στο τέλος ...αδύνατο να φανταστείς ότι θα διαλυόταν ολοσχερώς.