coolfever έγραψε: ↑jamais!$no$$no$$no$$no$$no$
Δεν ξέρω τι είναι αυτό που σε χαλάει . Μπορείς να πάρεις 1 Ponstan κάνει για όλα.
coolfever έγραψε: ↑jamais!$no$$no$$no$$no$$no$
Δημήτρης Άρτα έγραψε: ↑Τα χρώματα είναι διπλά ακρυλικά ή μονής και περνάς το βερνίκι μετά για να σφραγίσει το χρώμα απέναντι στη βενζίνη και τα λάδια?
w1ndsurfer έγραψε: ↑Φίλε Χάρη,
Όπως το έχεις βάλει θα τρώει πολύ κραδασμό που μέσω της άμεσης σύνδεσης με το μεταλλικό χορνάκι του γκαζιού θα μεταφέρεται στην πεταλούδα του γκαζιού = NOT GOOD!
Επίσης ο χώρος του κινητήρα είναι θερμός και γεμάτος καύσιμα και λάδια = ΜΗ ΦΙΛΙΚΟΣ για ηλεκτρονικά κυκλώματα
Καλύτερα μέσα στην άτρακτο, αν στραβώσεις την ντίζα του γκαζιού και με την προϋπόθεση ότι θα ξαγκιστρωσεις το ελατήριο που τραβάει το γκάζι στο ρελαντί δεν θα έχεις πρόβλημα στην ακρίβεια της απόκρισης
Charis έγραψε: ↑Και μπαίνουμε στην τελική ευθεία με το ταίριασμα του θηρίου (DLE 55 ra) επάνω στο La-7. Το servo του γκαζιού σκέφτηκα να το βάλω δίπλα στο μοτέρ και να το συνδέσω με μια κάρμπον ντιζα απευθείας. Αυτό έγινε διότι ακριβός πίσω από το καρμπιρατέρ έπεφτα επάνω στο ντεπόζιτο .Τώρα αν είναι σωστό ή λάθος με ενημερώνετε .
CARAPIS έγραψε: ↑Φιλε Χαρη καλοπεταχτο κι απο εμενα...+(*)
Μπορεις να γυρισεις και ολο το carb εαν σε βολευει κανενα προβλημα..._Β_Ο
Φιλικα
Χρησταρας