george_karasoulas έγραψε: ↑Έλαβα υπόψη μου τη χωρητικότητα των δοχείων.
Το OPTIFUEL έχει 32 Ευρώ τα 5 λίτρα (μιλάμε για 15% Νιτρομεθάνιο), επομένως
32/5 = 6,4 Ευρώ ανά λίτρο.
Το BYRON έχει 28,5 Ευρώ το γαλόνι, δηλαδή τα 3,7 λίτρα, επομένως
28,5/3,7 = 7,7 Ευρώ το λίτρο.
Η διαφορά δεν είναι και τρομερή, αν όντως το BYRON είναι τόσο καλό καύσιμο, όπως λένε εδώ στο FORUM. Εγώ δεν το έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα.
Πάντως με βοήθησε πολύ αυτό που είπες, ότι χρησιμοποιείς πλακέττες ON BOARD GLOW DRIVER στα μοντέλλα σου. Σκέφτομαι ότι οι μεγάλες μηχανές που χρησιμοποιείς εσύ (1.80 - 2.20) λόγω των μεγάλων μαζών αδρανείας από μεγάλες έλικες και τα άλλα κινούμενα μέρη δρουν σαν σφόνδυλος, επομένως οι μηχανές είναι λογικά λιγότερο ευπαθείς σε σβησίματα λόγω χαμηλού ρελαντί, απ ότι οι μικρές που χρησιμοποιώ εγώ.
Καταλαβαίνω λοιπόν ότι θα πρέπει οπωσδήποτε κι εγώ να χρησιμοποιήσω πλακέττες GLOW DRIVER σε όλα μου τα μοντέλλα.
Όταν πρωτωχρησιμοποίησα το optifuel (2010), κόστιζε 22 ευρώ το 5λιτρο. Το αντίστοιχο Byron, ο τότε εισαγωγέας το πούλαγε 32 ευρώ το γαλόνι. Βέβαια πρέπει να πω ότι το optifuel είχε 12% νίτρο και το Byron 20%. Όμως στην χρήση που έκανα εγώ δεν έκανε καμία διαφορά η αυτή η περιεκτικότητα νίτρου. Άσε που δεν εύρισκα στην αγορά 15% Byron. Αποφάσισα τότε να το χρησιμοποιήω μετά από παρότρυνση φίλων μοντελιστών οι οποίοι διερύγνειαν τα ιμάτιά τους για την απόλυτη ανωτερώτητα του Byron.
Εγώ δεν διεπίστωσα κάποια διαφορά (πλην ίσως-ίσως, δεν είμαι σίγουρος- την λιγώτερη κάπνα) και έτσι δεν ξαναψώνισα ποτέ Byron λόγω της απίθανα υψηλής τιμής του σε σχέση με την (αμφίβολα) ελαφρώς υψηλώτερη ποιότητά του. Πάντως το optifuel είναι μια χαρά καύσιμο και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα από την χρήση του.
Το glow driver σου επιτρέπει να ανοίξεις λίγο περισσότερο την μικρή βελόνα. Έτσι δεν θα αντιμετωπίσεις ποτέ πρόβλημα με στεγνώματα σε απότομα ανοίγματα του γκαζιού ή σε αλλαγή καιρού. Είναι μεγάλη ευκολία στην εκκίνηση αφού δεν χρειάζεσαι μπουζόπιπες. Ειδικά σε μεγάλα χειροποίητα scale μοντέλα, έχεις ένα λιγώτερο πράγμα να σε απασχολεί για την ασφάλεια του μοντέλου σου, πέραν του ότι δεν χρειάζεσαι τρύπες στο cowl.